کد خبر: ۲۶۴۱۹۲
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳
در چهارمین روز اعتصاب

اعتراض کارگران واگن‌پارس به نتیجه مذاکرات/ رئیس شورا به بهداری منتقل شد

«رئیس شورای اسلامی کار بر اثر درگیری با کارگران معترض که می‌خواستند از کارخانه خارج شوند، دچار «ضعف جسمانی» شده و به بهداری کارخانه منتقل شده است.»
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: در چهارمین روز اعتصاب کارگران کارخانه واگن پارس، به دلیل درگیری کارگران با اعضای شورای اسلامی کار این واحد تولیدی، رئیس نهاد کارگری این کارخانه به بهداری کارخانه منتقل شد.

به گزارش ایلنا، اعضای شورای اسلامی کار ساعاتی پیش در کارخانه حاضر شدند و نتیجه مذاکرات دیشب با کارفرما و سهامدار اصلی (قرارگاه نظامی خاتم الاوصیاء) را به کارگران گزارش دادند.

آنطور که اعضای شورای کار این کارخانه برای کارگران روایت کرده‌اند، تصمیم خاصی در مذاکرات دیشب گرفته نشده و زمان جلسه صرفا به گفت و شنود طرفین گذشته است.

بر اساس این گزارش، کارگران از توضیحات اعضای شورا قانع نشدند و قصد داشتند از کارخانه خارج شوند تا اعتراض صنفی‌شان را با تجمع بیرون از محیط کار ادامه دهند اما اعضای شورا مانع از خروج کارگران شدند.

منابع کارگری ایلنا گزارش داده‌اند رئیس شورای اسلامی کار بر اثر درگیری با کارگران معترض که می‌خواستند از کارخانه خارج شوند، دچار «ضعف جسمانی» شده و به بهداری کارخانه منتقل شده است.

بنا بر این گزارش، اکنون نزدیک به ۹۰۰ کارگر واگن پارس اعتراض صنفی‌شان به سه ماهه پرداخت نشدن حقوق را در محوطه کارخانه ادامه می‌دهند.

گفتنی است فرمانده قرارگاه نظامی خاتم الاوصیاء، مدیرعامل، مدیر حراست، اعضای شورای اسلامی کار، مسئول انجمن اسلامی و فرمانده بسیج واگن پارس دیشب (دوشنبه ۷ مهر) در قرارگاه نظامی خاتم الاوصیاء (واقع در تهران) برای رسیدگی به مطالبات صنفی کارگران تشکیل جلسه داده بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین