کد خبر: ۲۶۴۵۲۴
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۱

جزئیات ممنوعیت تردد در جاده‌های شمال

مرکز مدیریت راههای کشور با پیش بینی افزایش حجم تردد در روزهای پایانی هفته جاری اعلام کرد: تردد همه خودروها از ساعت 14 روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 12 مهر، از کرج به مرزن آباد ممنوع و از ساعت 17 روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد(محدوده دزدبن) به سمت کرج، یکطرفه است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، همچنین تردد تمام خودروها از ساعت 14 روز یکشنبه 13 مهر ماه تا ساعت 24، از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17تا 24 ، از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد(محدوده دزدبن) به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

بنا بر این گزارش در محور کندوان تردد کلیه کامیونها، کامیونت ها و تریلرها (به استثنای حاملین مواد سوختی یا فاسدشدنی): از محور کندوان کماکان ممنوع و در محور هراز تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است و تردد کلیه کامیونها و کامیونت ها از ساعت 6تا 24روزهای پنج شنبه (امروز)، جمعه(فردا)، شنبه و یکشنبه مورخ 10، 11 ، 12 و 13 مهر ماه از محور هراز ممنوع است.

در محور فیروزکوه نیز تردد همه تریلرها از ساعت 6 تا 24 روز جمعه و یکشنبه 11 و 13 مهر ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است. 

همچنین تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه (9 مهرماه) تا ساعت 24 یکشنبه 13 مهر ماه 93 از محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین