کد خبر: ۲۶۴۹۵۴
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۳

مورينيو: هل دادن ونگر کار اشتباهی نبود/ ونگر: مورينيو جلوي اعتراض من به داور را گرفت

ژوزه مورينيو، سرمربي چلسي پس از برخورد با ونگر در جريان پيروزي 2-0 تيمش مقابل آرسنال، عنوان کرد که چنين اتفاقاتي در اين بازي ها رخ مي‌دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: مورینیو و ونگر در اواسط بازی، پس از تکل گری کیهیل روی الکسیس سانچس، دچار درگیری فیزیکی شدند. در ابتدا ونگر مورینیو را هل داد و سپس مورینیو نیز در پاسخ، همین کار را تکرار کرد و مورینیو معتقد است که کار اشتباهی انجام نداده است.

او گفت: "این بازی بسیار مهم و حساس بود . یک بازی بزرگ بین دو رقیب بزرگ. ونگر وارد محوطه ی من شد- یک محوطه ی برای من است و یک محوطه برای او- او وارد محوطه ی من شد و دلیلش اصلا درست نبود. او قصد داشت به داور فشار بیاورد تا کارت قرمز بدهد و من این را دوست نداشتم. گاهی نتوانسته ام احساساتم را کنترل کنم وکارهای اشتباهی در فوتبال انجام دادم ولی این بار نه. این بار او وارد محوطه ی من شده بود برای مشکلی که مشکل من نبود."

ونگر: مورينيو جلوي اعتراض من به داور را گرفت

آرسن ونگر، سرمربي آرسنال پس از برخورد فيزيکي با مورينيو در جريان شکست 2-0 تيمش مقابل آرسنال، عنوان کرد که مورينيو جلوي اعتراض او به داور را گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو و ونگر در اواسط بازی، پس از تکل گری کیهیل روی الکسیس سانچس، دچار درگیری فیزیکی شدند. در ابتدا ونگر مورینیو را هل داد و سپس مورینیو نیز در پاسخ، همین کار را تکرار کرد ولی ونگر عنوان کرد که قصد اعتراض به داور را داشته است.

او گفت: " داور باید کارت قرمز نشان می‌داد. من می‌خواستم ببینم که چه اتفاقی افتاده که یک نفر جلوی من را گرفت. می‌خواستم ببینم مصدومیت سانچس در چه حد جدی است."

ونگر در پاسخ به صحبت‌های مورینیو مبنی بر اینکه چنین اتفاقات احساسی در بازی ها رخ می‌دهند، گفت: " واقعا من به حرف‌های او گوش نمی‌دهم."
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین