کد خبر: ۲۶۴۹۶۰
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۸

یوونتوس فاتح فینال پربرخورد ایتالیا

یوونتوس موفق شد در دیداری حساس که 3 اخراجی داشت، رم را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد تا به تنهایی در صدر جدول قرار گیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: یوونتوس و رم در حساس‌ترین دیدار هفته ششم لیگ ایتالیا در تورین به مصاف هم رفتند که این دیدار پربرخورد با برتری 3 بر 2 یووه به پایان رسید.

ابتدا این میزبان بود که به گل رسید. کارلوس توس که هر چقدر می درخشد بیشتر از تیم ملی کشورش دور می‌شود موفق شد از روی نقطه پنالتی گل اول را به ثمر برساند. پس از اعلام این ضربه پنالتی رودی گارسیا واکنش جالبی به تصمیم داور نشان داد و از کنار زمین اخراج شد.

در ادامه فرانچسکو توتی موفق شد از روی نقطه پنالتی این گل را پاسخ دهد تا نشان دهد در 38 سالگی هنوز تمام نشده است.

در دقایق پایانی نیمه نخست باز هم رم به گل رسید. این بار ایتوربه مهاجم گلزن رم گل دوم تیمش را به ثمر رساند اما این خوشحالی تنها یک دقیقه دوام داشت و یووه باز هم با پنالتی توس توانست به بازی برگردد و نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم یووه موفق شد با ضربه بونوچی در دقیقه 86 که تازه به تیم ملی ایتالیا دعوت شده است به گل حساسی برسد؛ گلی که شاید بتواند در پایان فصل تکلیف قهرمان این فصل را روشن کند. پس از این گل بازی بسیار خشن دنبال شد و دو بازیکن از زمین مسابقه اخراج شدند. موراتا از یووه و مانولاس از رم اخراجی های این دیدار بودند.

به گزارش ایسنا، در دیگر دیدار حساس لاتزیو با نتیجه 3 بر 2 ساسولو را شکست داد و پارما با نتیجه 2 بر یک به جنوا باخت. در ادامه اینتر برای رسیدن به جمع مدعیان لیگ ایتالیا باید در دیداری حساس به مصاف فیورنتینا برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین