کد خبر: ۲۶۵۰۰۱
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴

ایوبی: انتظار معجزه از سازمان سینمایی نداشته باشید

رئیس سازمان سینمایی در باره ساماندهی وضعیت سینمای کشور گفت: تمام تلاش خود را برای برگرداندن سینمای کشور به جای خود خواهم کرد اما انتظار معجزه از من نداشته باشید.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: حجت الله ایوبی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: تلاشم را برای احیاء کارهای درست در حوزه سینما که از بین رفته خواهم کرد. 

وی درباره کمک بخش هایی مثل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای احیاء بهتر فیلم کودک و نوجوان گفت: با وزارت آموزش و پرورش تفاهمنامه ای خوبی امضا کرده ایم و قرارهای خوبی هم گذاشته ایم. اما جدایی و شکافی که بین برخی از اهالی هنر وجود دارد به نهادهای فرهنگی هم سرایت کرده و آنها را از هم دور کرده است که تا این گروه ها دور هم جمع شوند نیاز به زمان است.

ایوبی از بازگشت فیلم سازان عرضه کودک به سینمای کشور خبرداد و اظهار کرد: اتفاق خوب جشنواره فیلم کودک و نوجوان امسال بازگشت دوباره فیلمسازان این به عرصه تولید فیلم کودک است.

وی درباره اهمیت فیلم کودک و نگاه سازمان سینمایی با این گونه سینمایی گفت: از زمان مدیریتم در سازمان سینمایی و بعد از مواجه شدن با جشنواره فیلم کودک یکی از دغدغه هایم بازگرداندن تولید فیلم کودک و نوجوان بوده است.

ایوبی با تاکید بر اینکه سینما یکی از ابزار های مهم و تاثیر گذار بر فرهنگ کودکان ما می تواند باشد، افزود: بنابراین باید با حمایت از فیلم سازان شاخص در این حوزه بازار ساخت فیلم کودک را رونق بخشیم.

رییس سازمان سینمایی ادامه داد: در طول یک سال گذشته بحث حمایت از سینمای کودک و نوجوان را به بنیاد سینمایی فارابی واگذار کرده ایم که در این مدت با مدیریت خوب جعفری جلوه و مجموعه وی رشد چشمگیر در تولید فیلم کودک داشته ایم.

ایوبی با بیان اینکه تولید 14 فیلم در حوزه سینمای کودک آن هم در مدت زمان یک سال نشان دهنده احیای سینمای کودک و نوجوان است، خاطرنشان کرد: باید گروه کودک و نوجوان را جدا از گروه های دیگر سینما ببینیم و تجربه های جدید نشان داده که اگر فیلم خوب در حوزه کودک تولید شود تا چه اندازه با استقبال مواجه می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین