کد خبر: ۲۶۵۳۴۱
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۰

۴ باشگاه و ۳ مربی فوتبال جریمه شدند

دیدار دو تیم سایپا و پدیده مشهد از سری رقابتهای لیگ برتر در هفته نهم انجام شد و از سوی مرزبان-سرمربی تیم پدیده مشهد تخلفاتی مبنی بر اعتراض و اهانت به داوری که منجر به اخراج وی شد، صورت گرفت. کمیته انضباطی سرمربی تیم پدیده مشهد را به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:  کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ، ۴باشگاه و ۳ مربی را به دلیل تخلفات مختلف جریمه کرد.

به گزارش فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان و نفت تهران از سری رقابتهای لیگ برتر فوتبال در هفته نهم برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم نفت مسجد سلیمان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور و پرتاب بطری آب داخل زمین صورت گرفت.

کمیته انضباطی طبق مواد ۷۸ و ۷۹ این باشگاه را به جریمه نقدی ۱۰۰ میلیون ریالی و تذکر کتبی محکوم کرد.

**جریمه نقدی برای سرمربی تیم پدیده مشهد

دیدار دو تیم سایپا و پدیده مشهد از سری رقابتهای لیگ برتر در هفته نهم انجام شد و از سوی مرزبان-سرمربی تیم پدیده مشهد تخلفاتی مبنی بر اعتراض و اهانت به داوری که منجر به اخراج وی شد، صورت گرفت. کمیته انضباطی سرمربی تیم پدیده مشهد را به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

باشگاه پدیده مشهد نیز به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری در این دیدار به ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

**جریمه و محرومیت برای مربیان تیم ذوب آهن اصفهان و گسترش فولاد

بازی دو تیم گسترش فولاد تبریز و ذوب آهن اصفهان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال در تبریز برگزار شد. بیژن طاهری مربی تیم گسترش فولاد به دلیل اهانت به داور و رفتار غیر مسئولانه به یک جلسه محرومیت و ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

علی اصغر قربانعلی پور، مربی تیم ذوب آهن اصفهان نیز به دلیل رفتار غیر مسئولانه و نقض مقررات به تذکر کتبی و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم گسترش فولاد تبریز نیز به دلیل فحاشی تماشاگران به داور به تذکر کتبی و پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

**جریمه ۵۰ میلیونی برای تیم فولاد مبارکه سپاهان

مسابقه دو تیم فولادمبارکه سپاهان و صبای قم در هفته نهم لیگ برتر در حالی برگزار شدکه ازسوی تماشاگران تیم فولاد مبارکه سپاهان تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس باشگاه فولاد سپاهان به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین