کد خبر: ۲۶۵۴۱۹
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸

محمدزاده: به یکی دو نفر درباره استفاده از جادوگر مشکوک هستیم

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: به یکی دو نفر در رابطه استفاده از جادوگر مشکوک هستیم و کمیته اخلاق به صورت غیررسمی و پنهان در حال رصد کردن این موضوع است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: به یکی دو نفر در رابطه استفاده از جادوگر مشکوک هستیم و کمیته اخلاق به صورت غیررسمی و پنهان در حال رصد کردن این موضوع است.

علی اکبر محمدزاده درباره اظهارات عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان علیه داور دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان در هفته دهم مسابقات لیگ برتر گفت: ویسی را به دلیل اظهاراتش به کمیته اخلاق دعوت کردیم. او اعلام کرد که شکایت خاصی از داور بازی با پرسپولیس ندارد اما برای اینکه موضوع را کنکاش کنیم، در حال پیگیری این پرونده هستیم و قرار است فیلم قضاوت داور مورد بازبینی قرار بگیرد.

وی افزود: اگر به این نتیجه برسیم که اشتباهات داور مورد تایید کارشناسان داوری نبوده و اعتراض ویسی به داور وارد نباشد، با توجه به اینکه اظهارات این مربی خلاف قانون محسوب می‌شود، به او تذکر جدی می‌دهیم تا دیگر موجبات اعتراض سایرین فراهم نشود.

رئیس کمیته اخلاق در خصوص صحبت‌هایی که در مورد استفاده مربیان و بازیکنان از جادوگر در لیگ برتر می‌شود، گفت: در زمینه استفاده از جادوگر و رمال مواردی به گوش ما رسیده اما نمی‌توانیم بگوییم جادوگر در فوتبال ما وجود دارد یا نه. از دوستان درخواست داریم اطلاعاتی که در مورد استفاده مربیان یا بازیکنان از جادوگر و رمال دارند را در اختیار کمیته اخلاق قرار دهند.

محمدزاده با بیان اینکه استفاده از جادوگر و رمال خلاف قانون و عرف جامعه است، تاکید کرد: به یکی دو نفر برای استفاده از جادوگر مشکوک هستیم و کمیته اخلاق به صورت غیررسمی و پنهان در حال رصد کردن این موضوع است. کمیته اخلاق به چیزی که باعث لطمه خوردن به آبرو و حیثیت فوتبال ایران شود، رسیدگی جدی خواهد کرد. باز هم می‌گویم استفاده از نیروهای غیرطبیعی خلاف قانون است و در صورت مشاهده با آن برخورد خواهیم کرد.

به گزارش تسنیم، وی درباره شایعه استفاده برخی مربیان و بازیکنان به اعتیاد، به تسنیم گفت: در این زمینه چیزی به گوش ما نرسیده است. خواهشم این است که افراد از دامن زدن به این گونه مسائل که یکپارچگی فوتبال ما را برهم می‌زند، دوری کنند. اگر اطلاعاتی در دست‌شان است، در اختیار کمیته اخلاق قرار دهند تا به آن رسیدگی شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین