کد خبر: ۲۶۵۴۳۱
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰

چرا حقیقی علیه کی‌روش حرف نمی زند؟

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل همه بازیکنان با کادر فنی پرسپولیس صحبت کردم و مشکلات حل شد و به تمرین برگشتم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رضا حقیقی در خصوص اتفاقات رخ داده در اردوی این تیم در کیش که با واکنش کادر فنی روبه‌رو شده بود، گفت: من پرسپولیس را دوست دارم و به خاطر علاقه‌ام به این تیم به اینجا آمدم و گرنه پیشنهادهای دیگری هم داشتم که می‌توانستم راهی آن تیم‌ها شوم.

وی ادامه داد: من نمی‌خواهم از طرف من برای پرسپولیس حاشیه‌ای پیش بیاید و اتفاقی هم که دو شب پیش در اردوی کیش افتاد متأسفانه بزرگ‌نمایی شد چرا که اینقدر مشکل حادی نبود و من همان شب از نادر باقری معذرت‌خواهی کردم اما دیگر نمی‌خواهم درباره اتفاقی که افتاد حرف بزنم.

هافبک سرخ‌پوشان اظهار داشت: روز گذشته من در جمع همه بازیکنان گفتم مربیان تیم و کادر فنی تیم را دوست دارم و همیشه احترام آنها به من واجب است من به دنبال موفقیت پرسپولیس هستم و هیچ مشکلی هم ندارم و دیروز مقابل همه بازیکنان با کادر فنی حرف زدم و همه چیز هم تمام شد و به تمرین برگشتم و می‌خواهم به پرسپولیس کمک کنم تا تیم‌ام موفق شود.

حقیقی درباره اینکه چرا نام او در لیست تیم ملی وجود ندارد گفت: خودم هم از این مسئله واقعاً تعجب کردم که چرا نام من در لیست تیم ملی نیست و برای من این موضوع ناراحت‌کننده بود و باورم نمی‌شد که چرا من در لیست تیم ملی نیستم. با این حال به نظر کی‌روش احترام می‌گذارم چرا که با نظر او بود که به جام‌جهانی رفتم و بر علیه او صحبت نمی‌کنم چرا که اگر بخواهم علیه کی‌روش حرف بزنم رفتنم به جام جهانی را زیر سؤال می‌برم.

به گزارش فارس، وی در پایان اظهار داشت: تمام سعی‌ام را می‌کنم تا بهتر از این بازی کنم تا بتوانم در اردوی بعدی تیم ملی باشم چون همه هدف من حضور در جام ملت‌های آسیاست و نمی‌خواهم این فرصت خوب را از دست بدهم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین