کد خبر: ۲۶۵۵۲۵
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۳

داعش نوزادان سوری و عراقی را به صهیونیست ها می فروشد

روزنامه انگلیسی تایمز از فروش نوزادان سوری و عراقی توسط داعش به گروههای قاچاق صهیونیستی که زیر نظر خاخام های یهودی اداره می شوند، پرده برداشت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، روزنامه انگلیسی تایمز فاش کرد، گروه تروریستی داعش، نوزادان شیرخوار سوری و عراقی را به  قاچاقچیان صهیونیست می فروشد تا زیر نظر خاخام های صهیونیست  به خانواده هایی که بچه دار نمی شوند، تحویل شوند.

تایمز افزود،  از منابع درآمد گروه تروریستی داعش، فروش زنان و کودکان است که فروش نوزدان در خاک سوریه انجام می شود و پس از آن  داعش نوزادان را به ترکیه منتقل و در آنجا به یک شبکه مافیای صهیونیست تحویل می دهد و سپس این کودکان از آنجا به تل آویو منتقل می شوند.

یک حقوقدان زن صهیونیست مورد حمایت خاخام های صهیونیست، این قاچاقچیان گروه صهیونیستی را اداره می کند.

به نوشته روزنامه انگلیسی تایمز، داعش ، دو بازار در منطقه القدس در شهر موصل عراق و  شهر رقه سوریه راه اندازی کرده است و کودکان و زنان را در این بازار خرید و فروش می کنند. 

در این دو بازار، کودکان و زنان از طایفه ایزدی، مسیحی و اقلیت های دیگر خرید و فروش می شوند.

بازار فروش, داعش

 این روزنامه افزود: در این بازارها هر نوزاد، ده هزار دلار ولی  زنان با قیمت بسیار اندک به فروش می رسند که هدف داعش از فروش زنان به باندهای قاچاق صهیونیستی با قیمت پایین، مجاب کردن آنها برای پیوستن به عناصر مسلح خود است. عناصر داعش زنان زیبا را به عنوان همسران فرماندهان خود انتخاب می کنند.

به گزارش شبکه المیادین سوریه که این خبر را پوشش داد، کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل متحد در گزارشی اعلام کرد، بیش از بیست و پنج هزار  زن و کودک (در سوریه و عراق) زندانی شده و مورد تجاوز قرار گرفته اند و در نهایت به عنوان برده های جنگی و اموال شخصی عناصر داعش به فروش می رسند.

بر اساس گزارش کمیسیون عالی حقوق بشر سازمان ملل، داعش با گروه های خریدار اعضای بدن انسان نیز معامله می کند و اعضای بدن مجروحان و اجساد کشته شدگان را به باندهای قاچاق اعضای بدن انسان می فروشد.

باندهای قاچاق اعضای انسان هم اعلام کرده اند که افزایش شمار کشته شدگان در سوریه سبب کاهش قیمت هر جسد از بیست هزار دلار به کمتر از ده هزار دلار شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین