کد خبر: ۲۶۵۵۳۲
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۶

راهکارهای سازمانی ايرانسل؛ پاسخی به نیازهای ارتباطی سازمانها و کسب و کارها

با پيشرفت فناوري و روش‌هاي جديد ارتباطي، اشتراک‌گذاري ايده‌ها و اطلاعات ممکن شده و دنياي تجارت ساختاري ديجيتال به خود است. يکي از ابعاد اين ساختار ديجيتال بازبيني تجربه تعامل بين افراد و فناوري است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سازمان‌ها روش‌هايي را جست‌وجو مي‌کنند که محيط هاي ارتباطي را در يک سيستم مجازي برقرار کند. افراد، به خصوص صاحبان کسب و کار، رفته‌رفته اشتياقي وافر به کسب اطلاعات بيشتر در اين حوزه خاص پيدا کرده‌اند. به همين سبب گرايش به سمت زيرساخت‌هاي نوين در سطح جهان در حال افزايش است. در اين راستا شرکت ايرانسل، با توجه به نيازهاي ارتباطي بازار ايران و به پشتوانه تجربه بين‌المللي‌اش، راهکارهاي مختلفي را براي پوشش نيازهاي ارتباطي شرکت‌هاي خصوصي، بانک ها و سازمان‌هاي دولتي طراحي کرده است. در ادامه به برخي از اين راهکارها اشاره مي‌کنيم:

    ارسال انبوه پيامک تجاري

براي ارسال انبوه پيامک‌هايي تجاري دو راه وجود دارد؛ استفاده از پورتال جديد سامانه تعاملي ارسال پيام که  با استفاده از آن، سازمان‌ها مي‌توانند مخاطبان خود را گروه‌بندي و زمان ارسال و محتواي تهيه‌شده براي هر گروه را مشخص کنند. روش ديگر استفاده از API، SMPP، web service و HTTP است که با استفاده از اين شيوه، سازمان ها مي‌توانند برنامه‌هاي کاربردي خود مانند سيستم مديريت ارتباط با مشتري (CRM) را به موتور ارسال پيامک انبوه ايرانسل متصل و پيام‌هاي مورد نظرشان را براي مخاطبان ارسال کنند.

برخي مزاياي اين سيستم عبارتند از امکان ارسال پيام با ساختارهاي مختلف (متن، تصوير و ترکيبي)، امکان گزارش‌گيري از پيام‌هاي ارسالي، امکان ارسال پيامک مناسبتي و يادآوري رويدادها با زمان‌بندي، امکان ايجاد و ذخيره دفترچه تلفن و امکان ايجاد دسترسي هاي مختلف براي کاربران. سامانه تعاملي ارسال پيام کوتاه در کسب و کارهاي مختلف مانند بانک‌ها و بيمه‌ها و همچنين مراکز آموزشي کاربردهاي گوناگوني از جمله تبليغات عمومي و اطلاع‌رساني دارد.

  پيام رساني

بسياري از شرکت‌ها به دنبال کانال ارتباطي دوطرفه براي اطلاع رساني محصولات و خدمات، دريافت بازخورد و افزايش مشارکت مشتريان هستند. شبکه  پيامک راهکار ويژه‌اي است که امکان مي‌دهد مشتري با ارسال پيامکي حاوي کد يا نام محصول، اطلاعات مورد نياز خود در مورد محصول (نظير قيمت، ويژگي‌ها يا زمان ارائه) را دريافت کند.

  شبکه خصوصي تلفن همراه

شبکه خصوصي تلفن همراه (MVPN) مجموعه‌اي از سيم کارت‌هاي ايرانسل است که به‌صورت يک گروه تعريف شده و خدمات بيشتري را در مقايسه با سيم کارت‌هاي رايج، در اختيار اعضاي گروه قرار مي‌دهد.

برخي از امکانات و مزاياي شبکه اختصاصي تلفن همراه عبارتند از کاهش هزينه مکالمات، تفکيک تماس‌هاي کاري و شخصي، اختصاص شماره کوتاه سه يا چهار رقمي، محدوديت تماس، امکان انتقال تماس و همچنين امکان قراردادن ليستي از سيم‌کارت‌هاي خارج از شبکه خصوصي همراه به همراه شماره کوتاه اختصاصي تا شامل کاهش تعرفه شوند.

  آهنگ پيشواز تجاري

آهنگ پيشواز يکي از خدمات ارزش افزوده است که با استفاده از آن، سازمان ها قادر خواهند بود روي خطوط ايرانسل کارکنان خود، آهنگ پيشوازي ويژه و متناسب با اهداف و ارزش‌هاي شرکت خود فعال کنند. مهمترين ويژگي اين سرويس، انتقال پيام در زماني است که مخاطبان به دليل انتظار براي لحظه برقراري تماس، بيشترين تمرکز را دارند.  از ويژگي‌هاي اين سرويس مي‌‌توان به اين موارد اشاره کرد: امکان تنظيم آهنگ‌هاي پيشواز متفاوت براي گروه‌ها و واحدهاي سازماني مختلف؛ پخش آهنگهاي پيشواز متفاوت در ساعات مختلف روز يا در مناسبت‌هاي خاص؛ هزينه پايين، مخاطب گسترده؛ کاهش واسطه‌ها در تبليغات و امکان غير فعال سازي آهنگ پيشواز در ايام تعطيل و يا در روزهاي دلخواه. کارکردهاي آهنگ پيشواز به اين شرح‌اند: ارتقاي ميزان آگاهي افراد نسبت به برند شما؛ معرفي شرکت و ارزشهاي سازماني؛ اطلاع رساني رويدادها و دستاوردهاي شرکت؛ معرفي محصولات و خدمات جديد؛ انتشار پيام با سرعت بالا؛ فراهم کردن امکان مشارکت فعالانه مخاطبان در تبليغ و انتقال پيام؛ کاهش واکنش منفي به تبليغات سازمان، به دليل دريافت پيام از سوي دوستان و آشنايان.

  خدمات ماشين به ماشين (M2M)

شبکه امن همراه (APN) درگاهي است ميان يک شبکه مخابراتي و يک شبکه کامپيوتري که داده‌ها را درون يک کانال امن، بين يک دستگاه سيار مانند ATM همراه و يک سرور منتقل مي‌کند. با توجه به امنيت داده‌ها هنگام انتقال، از APN مي توان براي انتقال تراکنش هاي مالي مانند دستگاه هاي پوز سيار، کار از راه دور و مجموعه خدمات ماشين به ماشين استفاده نمود. از مزاياي اين سيستم مي توان به اين موارد اشاره کرد: امنيت بالا و حفاظت از اطلاعات؛ عدم وابستگي به اينترنت؛ امکان اتصال تلفن همراه فرد به شبکه داخلي سازمان به صورت امن؛ مناسب براي انتقال اطلاعات تراکنش‌هاي مالي و پوشش گسترده. 

خدمات ارتباطي ماشين به ماشين به نوعي فناوري اشاره مي‌کند که امکان ارتباط دو يا چند سيستم (ماشين) را در بستر بي‌سيم يا با سيم فراهم مي‌کند. اين فناوري امکان دستيابي به اهدافي چون کنترل، هدايت، نظارت و رهگيري ماشين آلات و تجهيزات را از طريق برقراري ارتباط بين ابزارهاي کنترلي و شبکه‌هاي مخابراتي (بي‌سيم و با سيم) فراهم مي‌کند. کنترل جابه‌جايي سيالات در خطوط لوله نفت و گاز، کنترل اتومبيل‌ها با استفاده از تلماتيک، نظارت بر سيستم‌هاي خرده‌فروشي، کنترل سيستم‌هاي امنيتي و خانه‌هاي هوشمند و غيره، از کارکردهاي خدمات ارتباطي ماشين به ماشين است.

برخي از خدمات ماشين به ماشين ارائه شده توسط ايرانسل عبارتند از شبکه‌هاي هوشمند با تمرکز بر صنعت آب، برق، گاز (مقدمه ايجاد شهر الکترونيک )؛ شبکه‌هاي بهداشت و سلامت با تمرکز بر مراقبت‌هاي ضروري و توجه بيشتر به بيماران؛ شبکه‌هاي ابري رايانه‌اي با تمرکز بر راهکار فناوري ارتباطات و اطلاعات، شامل راهکارهاي نوين مالي و انبارداري؛ شبکه‌ها و راهکارهاي سبز با تمرکز بر مديريت ناوگان حمل و نقلي و مديريت مصرف سوخت و شبکه‌ها و راهکارهــاي ايمنــي عمــومي بــا تمـــرکز بر کاهش تصادفات و  جرائم و سيستم رديابي اتومبيل.

شرکت ايرانسل با داشتن تجربه و دانش بين‌المللي و با درنظر داشتن اين نيازها، اقدام به ارائه خدمات ارتباطي ماشين به ماشين به شرکتها کرده است. اين طرح بر اساس سيم‌کارت هاي پيام‌رسان ايرانسل طراحي شده است. از مزاياي اين بسته مي توان به اين موارد اشاره کرد: ارتباط دو طرفه؛ راه‌اندازي کم‌هزينه و آسان؛ محاسبه هزينه‌ها بر مبناي حجم انتقال اطلاعات؛  امنيت بالا و حفاظت از اطلاعات به موجب وجود کانال اختصاصي؛ ايجاد شبکه داخلي گسترده (WLAN)بر بستر مخابراتي در گستره وسيع شهري بين ماشين‌آلات متنوع؛  دسترسي دائمي و عدم وابستگي به اينترنت.

  شارژ خودکار صورت حساب

از ديگر ويژگي‌هاي اين طرح مي‌توان به امکان شارژ خودکار صورت حساب اشاره کرد. با توجه به قرار‌گرفتن بسياري از سيم‌کارت هاي M2M در دستگا ه‌ها و عدم دسترسي آسان به سيم‌کارت فيزيکي اين ويژگي به مشتريان امکان مي‌دهد با سپردن وجهي نزد بانک يا ايرانسل، در صورت اتمام اعتبار سيم‌کارت هاي پيام‌رسان، آنها را به صورت خودکار شارژ کنند. اين ويژگي همچنين امکان تعيين ميزان شارژ و حداقل شارژ را براي سيم‌کارتها فراهم مي‌آورد. در صورتي که سازمان تمايلي به شارژ خودکار سيم‌کارت هاي خود نداشته باشد، ميتواند با تعيين يک هشدار، از کاهش اعتبار سيم کارت‌هاي خود مطلع شود.

  مکان‌ياب ايرانسل

با استفاده از سرويس موقعيت‌يابي مي‌توان از موقعيت مکاني کارکنان، ماشين‌آلات، پخش‌کننده‌ها و ديگر منابع و افراد آگاهي يافت. اين سرويس مي‌تواند براي مشاغل و شرکت‌ها فرصت‌هاي جديدي با هدف خدمت‌رساني به مشتريان ايجاد کند. شرکت‌هايي از قبيل شرکت‌هاي پخش، تعميرات، نگهداري و خدماتي و به طور کلي شرکت‌هايي که نياز به رديابي کارکنان خود دارند، به کمک سرويس موقعيت‌يابي مي‌توانند از موقعيت مکاني پرسنل خود آگاه شوند. همچنين بيمارستان‌ها، مراکز آتش‌نشاني، امداد و پليس مي‌توانند در موقعيت‌هاي اضطراري، موقعيت مکاني افراد نيازمند کمک و نيز موقعيت آمبولانس‌ها را شناسايي کنند تا نيروهاي نجاتي را که به محل نزديک تر هستند به مقصد اعزام کنند. به عنوان نمونه شرکت‌هاي اجاره‌دهنده ماشين‌آلات صنعتي راه و ساختمان نياز دارند پيوسته از موقعيت ماشين‌آلات خود آگاه باشند تا از طرفي ايمني و امنيت ماشين‌آلات تأمين شود و از طرف ديگر با کاهش زمان‌هاي اضافي و تسهيل مديريت ناوگان در هزينه‌ها صرفه‌جويي شود. سرويس موقعيت‌يابي، به نيازهاي مشابه چنين شرکت‌هايي پاسخ مي‌دهد.  مزاياي سرويس مکان‌ياب ايرانسل به اين شرح است: افزايش شفافيت در مديريت ناوگان؛ تسهيل و بهبود برنامه ريزي منابع؛ ايجاد فرصت هاي جديد براي شرکت ها جهت ارائه خدمات نوين وافزايش وفاداري مشتريان با توجه به اطمينان آنها از ارائه خدمات مورد نياز در هر مکان.

استفاده از سرويس مکان يابي ايرانسل دو راه دارد که به اين صورت است:

استفاده از LBS API : با استفاده از LBS API برنامه‌هاي کاربردي تان را با LBS يکپارچه کنيد، به اين ترتيب برنامه کاربردي مورد نظر شما از سرويس موقعيت‌يابي ايرانسل به عنوان زيرساخت موقعيت يابي خود استفاده مي‌کند.

استفاده از پورتال‌نما : از طــريق اينــترنت به پورتــال «نما» متصل شويد، پس از ثبت‌نام سيم‌کارت‌هاي خود، به قسمت رهگيري مراجعه و با پيگيري دستورالعمل‌هاي موجود، به سادگي از امکانات اين سرويس استفاده کنيد.

  راهکارهاي بانکداري همراه ايرانسل

بستر امن تراکنش‌هاي مالي: اين راهکار ايرانسل مبتني بر بستر تأمين امنيت بانکداري همراه در کنار تأمين امنيت پرداخت‌هاي خرد است. پس از نسل اول بانکداري همراه ايرانسل، مبتني بر کدهاي دستوري (USSD)، اکنون نسل جديد اين راهکار با امنيت بسيار بالاتر آماده عرضه است. بانکداري همراه امن ايرانسل در مقايسه با راهکار حاضر از نظر امنيت، بهبود دوچنداني يافته است و قابليت ارائه سبد جامع‌تري از خدمات بانکي به مشترکان را داراست. امنيت اين راهکار توسط رمزنگاري ارتباط کدهاي دستوري مبتني بر برنامه کاربردي نصب شده روي سيم کارت ميسر شده است. بدين ترتيب اگر اين برنامه روي سيم‌کارت هر يک از کاربران بانکداري همراه نصب شده باشد و همچنين بانک مربوط از پيش به امکان برقراري ارتباط رمزنگاري شده مجهز شده باشد، مشترک به طور پيش فرض از بانکداري همراه امن استفاده خواهد کرد.

برخي ويژگي‌ها و مزاياي اين راهکار عبارت است از به روز رساني برنامه کاربردي سيم کارت از راه دور مبتني بر (OTA (Over The Air؛ سهولت بالا در اضافه‌کردن خدمات؛ نيازنداشتن به نصب نرم‌افزار؛ استفاده از حافظه داخلي سيم‌کارت براي بارگذاري نرم‌افزار و نيازنداشتن به اينترنت براي ثبت‌نام اوليه کاربران و فعال‌سازي بانکداري همراه.

رمز يک بار مصرف (OTP): در راستاي ارائه خدمات پيشرفته بانکي به بانک‌ها و مشتريان آنها، ايرانسل راهکار رمز يک بار مصرف (OTP) مبتني بر سيم‌کارت را عرضه کرده است. بدين ترتيب مشتريان بانک‌ها مي توانند بدون نياز به خريد سخت‌افزار مورد نياز براي استفاده از رمز يک بار مصرف، سيم کارت خود را به اين سامانه مجهز کنند و از خدمات بانکي که نياز به درجه بالاتري از امنيت و به تبع آن رمز يک بار مصرف دارند، بهره‌مند شوند. کاربر براي استفاده از سيستم بانکداري، با رجوع به برنامه کاربري نصب‌شده روي سيم‌کارت خود توسط گوشي، رمز يک بار مصرف را دريافت مي‌کند و پس از احراز هويت به صورت برخط (آنلاين) يا برون خط (آفلاين)، مي‌تواند به طيف وسيع خدمات بانکي دسترسي کامل داشته باشد.

ويژگي ها و مزايا اين سرويس عبارت است از نيازنداشتن به خريد سخت‌افزار نسبتا گران قيمت ارائه‌دهنده رمز يک بار مصرف؛ اختصاص کليد رمزنگاري خاص به هر بانک؛ يکپارچه سازي سامانه توليد رمز يک بارمصرف براي تمامي بانک‌ها روي يک سيم‌کارت؛ نيازنداشتن به حمل و نقل قطعه سخت افزاري توسط مشتريان و به تبع آن دسترسي تمام‌مدت به رمز يک بار مصرف؛افزايش ضريب نفوذ استفاده از رمز يک بار مصرف و به تبع آن افزايش امنيت عمليات بانکداري به طور کلان؛ به روز رساني برنامه کاربردي سيم کارت از راه دور مبتني بر (OTA (Over The Air  امکان ارائه سبد کامل تر خدمات بانکي به طيف وسيع تري از مشتريان در سراسر کشور.

   بستر کدهاي دستوري

امروزه کدهاي دستوري توجه بسياري از سازمان‌ها را براي ارائه خدمات اين بستربه خود جلب کرده است. اما از آنجا که بسياري از شرکت‌ها توان پرداخت مبالغ نسبتا بالا را براي تهيه کد هاي دستوري ندارند، ايرانسل سرويس جديدي را با عنوان Private USSD راه‌اندازي کرده است . شرکت‌ها با استفاده از اين سرويس قادر خواهند بود خدماتي نظير فروش محصولات، نظرسنجي ، جمع‌آوري درخواست‌ها، تحقيق از مصرف‌کنندگان و غيره را به صورت برخط ارائه دهند.

ويژگي ها و مزاياي اين سرويس به اين شرح است: اتصال با شبکه سازمان ها بر اساس پروتکل WSDL؛ نيازنداشتن  به نصب نرم‌افزار روي تلفن همراه کاربران؛ قابليت استفاده با هر گوشي تلفن همراه؛ سرعت بالا و امکان دريافت هزينه بر اساس مدت زمان فعال‌بودن منوها؛ نمايش خدمات در يک منو و نيازنداشتن به حفظ‌ کردن کدهاي متفاوت؛ پاسخ به نياز مشترک به صورت آني از طريق پيامک و پيام تصويري و نامه الکترونيک؛ امکان تعيين نوع خدمات به صورت مجزا و برخط؛ امکان اشتراک هزينه خدمات سازمان يا شرکت با مشترکان به صورت دوره‌اي؛ امکان تعيين هزينه اعطاي خدمات به مشترک و قيمت‌گذاري مشترک به اسامي مشترک؛ امکان شخصي‌سازي سرويس براي شرکت‌ها و يا سازمان‌ها و امکان پرداخت برخط بر بستر بانکي حساب ايرانسلي اصلي کاربر.

  شارژ خودکار

شرکت‌هاي دارنده سيم‌کارت‌هاي اعتباري ايرانسل مي‌توانند با استفاده از اين سرويس جديد، اعتبار خط خود را به طور خودکار شارژ کنند. براي استفاده از مزاياي سرويس شارژ خودکار، مشترکان بايد #185* را از خط اعتباري خود شماره‌گيري و با طي مراحل مربوط اين سرويس را فعال کنند. برخي از ويژگي‌ها و مزاياي اين سرويس عبارت است از امکان مشخص‌کردن سقف مبلغ و مقدار شارژ مجدد براي هر مشترک؛ امکان اطلاع از وضعيت ثبت‌نام و شارژ مجدد توسط پيام به هر فرد؛ امکان شارژ خودکار خطوط اعتباري به طور مستقيم از حساب بانکي شرکت و يا کاربران؛ کنترل شارژ سيم‌کارت‌ها به صورت 24 ساعته و برخط و امکان ثبت نام تجميعي و تعيين حداکثر اعتبار براي هر فرد يا گروه بر اساس معيارهاي مختلف.

 

  سرويس پرداخت پيشرفته صورت حساب

در اين سرويس نماينـــده ســازمان مي‌تواند با مراجعه به پورتــال کنترل حساب اينترنتي به آدرس ecare.mtnirancell.ir مراجعه کرده صورت‌حساب سيم‌کارت‌هاي دايمي را، که به علت استفاده از آنها در تجهيزات مختلف دسترسي به آنها دشوار است، پرداخت و يا سيم کارت‌هاي اعتباري به کار رفته در تجهيزات را شارژ کند.

با استفاده از اين سرويس، مشترکان تجاري مي توانند از امکاناتي نظير شارژ گروهي سيم‌کارت‌ها، ارسال پيام کوتاه بر اساس حد اعتبار حساب مرکزي شرکت و مديريت گروه‌ها از طريق کنترل حساب اينترنتي برخوردار شوند.

  شبکه مجازي اختصاصي بر بستر وايمکس

در زمان کنوني که سازمان‌ها مدام در معرض حمله‌هاي سايبري هستند حفاظت از اطلاعات سازماني به يکي از نگراني‌هاي اصلي سازمان ها بدل شده است. يکي از خدماتي که از طريق وايمکس ايرانسل ارائه مي‌شود، امکان ايجاد شبکه مجازي اختصاصي (VPN)، بدون نياز به اتصال به اينترنت است؛ اين شبکه مجازي کانالي امن براي انتقال اطلاعات ايجاد مي‌کند. شرکتها و موسساتي که داراي شعب مختلف هستند و يا به طور مستمر نيازمند انتقال حجم زيادي از اطلاعات هستند و همچنين دسترسي دائم به شبکه در هر حالت براي آنها بسيار حائز اهميت است، مي‌توانند با استفاده از شبکه مجازي اختصاصي ايرانسل، بستري امن براي تبادل اطلاعات مهم و حساس خود فراهم آورند.

مزاياي شبکه مجازي اختصاصي عبارت است از افزايش امنيت ارتباطات  ازطريق ايجاد کانالي امن و خصوصي؛ مناسب براي سازمان‌هايي که داراي پراکندگي جغرافيايي هستند؛ نيازنداشتن به ايجاد زيرساخت‌هاي کابلي؛ امکان برقراري ارتباط با شبکه مرکزي شرکت، براي کارمنداني که خارج از محيط سازمان مشغول فعاليت هستند و نيازنداشتن به اينترنت براي انتقال اطلاعات.

  مرکز تماس 714

مرکز تماس 714 با هدف پشتيباني مستمر از مشترکان تجاري ايرانسل راه اندازي شده است و وظيفه پشتياني از خدمات تلفن همراه را به عهده دارد. مشترکان مي توانند با تماس با اين مرکز، از مشاوره متخصصين ايرانسل بهره مند شده و خدمات مورد نياز خود را در اسرع وقت دريافت کنند. براي ارتباط با اين مرکز کافي است با شماره 714 از خطوط ايرانسل و 09377140000 از ساير خطوط تماس حاصل شود. همچنين سازمان ها مي توانند در خواست خريد سرويس هاي شرکتي را به پست الکترونيکي corporatesales@mtnirancell.ir ارسال و براي فروش با پست الکترونيکي corporate-support@mtnirancell.ir مکاتبه کنند.

هزينه تماس با «مرکز خدمات مشترکين» از خطوط ايرانسل، معادل يک دقيقه مکالمه معمولي بين خطوط ايرانسل و هزينه تماس با اين مرکز از ساير خطوط، با توجه به دقايق مکالمه (مطابق هزينه مکالمه با نرخهاي اپراتور مربوط) محاسبه خواهد شد.

  اينترنت همراه ايرانسل

شرکت ايرانسل با بيش از هفت سال فعاليت، دستاوردهاي ارزشمندي را در راستاي نيل به اهداف بلند‌مدت توسعه‌اي کشور به ارمغان آورده است. اکنون اين شرکت در سال هشتم فعاليت خود با ارائه اينترنت همراه با گسترش محدوده تحت پوشش، خدماتي با کيفيت مطلوب را در اختيار مشترکانش قرار مي‌دهد. نسل جديد شبکه‌هاي تلفن همراه با افزايش پهناي باند انتقال داده تجربه جديدي را در اختيار کاربر قرار مي دهند. برخي از مزاياي نسل‌هاي بالاتر اينترنت همراه عبارتند از امکان تبديل گوشي تلفن همراه به باجه بانکي همراه با قابليت انجام کليه عمليات بانکي؛ امکان توسعه آموزش مجازي در نقاط مختلف کشور بر بستر اينترنت پهن باند؛ امکان دريافت و مشاهده برنامه هاي تلويزيوني از طريق تلفن همراه باکيفيت فوق العاده و امکان ارائه محتواهاي صوتي و تصويري متنوع با کيفيت بالا.

شرکت‌ها با انتخاب هوشمندانه سرويس پهن‌باند، نه‌تنها پتانسيل کسب و کار خود را بهبود مي‌بخشند بلکه از روشي سودمند براي مديريت هزينه هاي خود نيز بهره‌مند مي‌شوند. با استفاده از خدمات نسل‌هاي بالاتر ايرانسل، انتقال اطلاعات با کيفيت متمايز ميسر مي‌شود و همچنين مي‌توان از گوشي تلفن همراه به عنوان دفتر کار سيار استفاده کرد. به‌کار بستن راهکارهاي سازماني بر بستر اينترنت پهن‌باند نقش بسزايي در افزايش بازده و سوددهي شرکت دارد. استفاده موثر از اين سرويس به نظم‌دهي پروسه‌هاي سازماني کمک مي‌کند و در ارتباط موثرتر سازمان و مشتري و حتي کسب مشتريان جديد نقش مهمي دارد. همه اين موارد با کاهش هزينه‌هاي سازماني همراه هستند.

مديران محترم مجتمع هاي تجاري، شرکت‌هاي اداري و واحدهاي صنعتي که تمايل دارند آنتن‌هاي داخلي مرتبط با ارائه اين خدمات در مجتمع آنها نصب شود يا خواهان خريد سيم‌کارت ايرانسل با قابليت نسل‌هاي بالاتر اينترنت همراه براي کارمندان شرکت خود هستند، مي‌توانند از طريق پست الکترونيکي pushesh@mtnirancell.ir مراتب را به اطلاع ايرانسل برسانند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین