کد خبر: ۲۶۵۷۸۵
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲

گزارشی از بازار داغ کنسرت‌های پاپ

در حالی که زمان زیادی تا ایام سوگواری ماه محرم باقی نمانده است، گروه‌های موسیقی پاپ در واپسین روزهای ماه مهر، سازهای‌شان را در تهران کوک کرده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: حمید عسگری با اجرای قطعات آلبوم جدیدش امشب، 19 مهرماه در دو سانس 18:30 و 21:30 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه خواهد رفت. «خوشبختی» عنوان آخرین آلبومی است که از این هنرمند منتشر شده است.

زانیار خسروی که چندی پیش با انتشار آلبوم «28» به فضای رسمی موسیقی کشور پیوست، قرار است که 21 مهرماه ساعت 18:15 و 21:45 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه رود.

مانی رهنما که می‌توان گفت، در سال‌های اخیر در زمینه‌ی اجرای صحنه‌ای کم‌کار بوده است، 21 مهرماه ساعت 21:30 به تالار وحدت می‌رود. در این کنسرت «داریوش تقی‌پور» معروف به «اَوستا» این هنرمند را همراهی خواهد کرد. او قطعاتی چون «شهرزاد» و «زمستان» را برای مانی رهنما آهنگسازی و تنظیم کرده است.

22 و 23 مهرماه نوبت مرتضی پاشایی است که در سالن میلاد نمایشگاه بخواند. او که این روزها با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند و قطعه‌ای که برای تیتراژ برنامه‌ «ماه عسل» خواند بود، همچنان توسط مردم زمزمه می‌شود، در دو سانس 18 و 21:30 با هوادارانش دیدار خواهد کرد.

همین سالن، 24 مهرماه میزبان خواننده‌ی جوان پاپ، مهدی احمدوند است که او هم به‌تازگی به فضای رسمی موسیقی کشور وارد شده است. این کنسرت ساعت 22 برگزار خواهد شد.

مازیار فلاحی هم که هوادارانش این روزها منتظر انتشار آلبوم جدید او هستند، 25 مهرماه ساعت 18:15 و 21:45 به سالن میلاد نمایشگاه می‌رود. این خواننده در کنسرت پیش رو، قطعاتی را از آلبوم جدیدش با عنوان «ماه هفتم» اجرا خواهد کرد.

سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی، 27 و 29 مهرماه و در ساعت 18:00 و 21:30 میزبان محمد علیزاده و هوادارانش خواهد بود. علیزاده در این کنسرت قطعات خاطره‌انگیز خود را برای مخاطبانش اجرا خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، در نهایت، احسان حق‌شناس 30 مهرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به اجرای زنده آثار خود می‌پردازد. در این کنسرت محسن شریفیان، نوازنده‌ی نی‌انبان و سرپرست گروه «لیان» و تعدادی از اعضای این گروه، حق‌شناس را همراهی خواهند کرد. این اجرا ساعت 21:30 روی صحنه خواهد رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین