کد خبر: ۲۶۶۱۱۹
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸

دل‌بوسکه: نیازمند بهتر کردن سبک بازی خود هستیم

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر لوکزامبورگ راضی است. او می‌گوید اسپانیا باید سبک بازی خود را بهتر کند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال اسپانیا در انتخابی رقابت‌های یورو 2016 موفق شد با چهار گل لوکزامبورگ را شکست دهد تا باخت به اسلواکی را به دست فراموشی بسپارد. گل‌های اسپانیا را در این دیدار داوید سیلوا، پاکو آلکاسر، دیگو کاستا و خوان برنات به ثمر رساندند تا دل‌بوسکه بعد از شکست برابر اسلواکی نفس راحتی بکشد.

سرمربی اسپانیا از این پیروزی خوشحال است و تاکید می‌کند که تیمش باید به این روند ادامه دهد. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: باید بازی به بازی بهتر شویم و سطح کیفی خود را بالا ببریم. به چنین بردی نیاز داشتیم. برای کسب سه امتیاز به میدان رفتیم و خوشحالم که در نهایت هم توانستیم این ماموریت خود را به خوبی انجام دهیم.

او ادامه داد: باید به این روند ادامه دهیم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. این دیدار با دیدارهای قبلی متفاوت بود. درست است که توانستیم سه امتیاز این دیدار را به دست آوریم اما در کل آهنگ بازی کند بود. می‌توانستیم با گل‌های بیشتری به پیروزی برسیم. در نیمه دوم نتوانستیم از فرصت‌های زیادی که به دست آوردیم، بهتر استفاده کنیم. اسپانیا باید سبک بازی خود را بهتر کند.

کاستا، مهاجم برزیلی‌تبار اسپانیا سرانجام موفق شد نخستین گل خود را با این تیم به ثمر رساند. دل‌بوسکه دراین‌باره گفت: همه ما دوست داشتیم که دیگو کاستا در این دیدار گلزنی کند و خوشبختانه او این وظیفه خود را به خوبی انجام داد. همه ما به خاطر گلزنی او خوشحال و امیدوار هستیم که در دیدارهای آینده هم به درخشش خود ادامه دهد و گلزنی کند. کاستا بازیکنی است که تلاش زیادی در میدان دارد. او در آینده بازیکنی بسیار مهم برای ما خواهد بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا ترجیح داد که در این دیدار از ایکر کاسیاس استفاده نکند و داوید دخئا را به جای او به میدان بفرستد. او درباره این تصمیم خود گفت: ترجیح دادم که در این دیدار برنامه را تغییر دهم. هم کاسیاس و دخئا دروازبان‌های بزرگی هستند و می‌توانند از دروازه تیم ملی فوتبال اسپانیا محافظت کنند. مهم این است که تیم سه امتیاز بازی را به دست آورد. باید به این روند خوب خود ادامه دهیم و در دیدارهای آینده هم به پیروزی برسیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین