کد خبر: ۲۶۶۱۸۳
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳

سقوط سمند به داخل دره 1200 متری/ راننده زنده ماند!

خوشبختانه راننده خودرو حدود 30 ساله در عمق 300 متری دره از ماشین به بیرون پرتاب می شود و با وجود آنکه زمانی که ماموران ما وی را پیدا کردند آسیب زیادی دیده بود، اما از حادثه وحشتناک جان سالم به در برد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حادثه سقوط خودرو به دره 1200 متری در ارتفاعات امامزاده داوود خبر داد.

سید جلال ملکی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: این حادثه 28 دقیقه بامداد رخ داد و با وجود آنکه محدوده وقوع حادثه تحت پوشش آتش نشانی تهران نیست، اما در پی تماس های مردمی با سامانه 125 سازمان آتش نشانی بلافاصله ماموران دو ایستگاه به محل اعزام شدند.

ملکی با اشاره به سقوط یک دستگاه خودروی سمند به داخل دره بیان داشت: خوشبختانه راننده خودرو حدود 30 ساله در عمق 300 متری دره از ماشین به بیرون پرتاب می شود و با وجود آنکه زمانی که ماموران ما وی را پیدا کردند آسیب زیادی دیده بود، اما از حادثه وحشتناک جان سالم به در برد.

به گفته وی خوردو به طور کامل متلاشی شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به تجسس کامل عمق 1200 متری دره تصریح کرد: از آنجا که تماس های مردمی حکایت از 4 سرنشین خودرو داشت و با وجود آنکه راننده خودرو اظهار می کند فردی دیگری در خودرو نبوده، اما ماموران به طور کامل محل حادثه را جستجو کردند.

وی با بیان اینکه این حادثه هیچ تلفات جانی در پی نداشت، گفت: با وقوع حوادث مشابه در گذشته باید مسوولان این بخش نسبت به ایمن سازی جاده اقدامات لازم را انجام دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین