کد خبر: ۲۶۶۵۴۴
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۱

وزیر کشور: امنیت در مرزهای کشور بسیار مطلوب است

وزیر کشور گفت: مرزهای کشور در حال حاضر از وضعیت بسیار خوب امنیتی برخوردار است به ویژه با رصد دایمی در مرزهای غربی و با توجه به تحرکات داخل کشور عراق، هیچ گونه مشکلی نداریم.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: عبدالرضا رحمانی فضلی روز چهارشنبه در جریان بازدید از مناطق مرزی مشگین شهر در منطقه ارشق این شهرستان، افزود: در مرزهای شرقی نیز به دلیل نبود نظارت در کشورهای پاکستان و افغانستان هر از چند گاهی با سوء استفاده اشرار مواجه می شویم هر چند این اقدامات ارزش امنیتی چندانی ندارند.

به گزارش آفتاب به نقل از ایرنا، رحمانی‌فضلی ادامه داد: درصدد هستیم با همکاری سپاه پاسداران تا دو ماه آینده نسبت به احداث جاده دسترسی و کنترل مرزهای شرقی اقدام کنیم و با تکمیل و بهره برداری از این جاده درجه حفاظت و نظارت بر مرزهای شرقی به نحو مطلوبی ارتقا خواهد یافت.

وی همچنین در بازدید از مناطق مرزی شهرستان مشگین شهر در منطقه، ارشق مرزهای استان اردبیل را از مرزهای بسیار مطمئن و امن کشور دانست و نسبت به ایجاد گمرک قانلی بلاغ با همکاری طرف آذری قول مساعد داد.

وزیر کشور به همراه معاونان خود برای بررسی وضعیت شهرستان مشگین شهر و بازدید از مرز این شهرستان در منطقه ارشق به استان اردبیل سفر کرده است.

شهرستان مشگین شهر در 85 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین