کد خبر: ۲۶۶۵۹
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۸۴ - ۱۷:۵۱
صفار هرندی در دیدار با وزیر ارتباطات اندونزی:

ايران اعتمادي به رسانه هاي غربي ندارد

آفتاب‌‌نیوز : صفار هرندي افزود: براي تحقق چنين امري، بايد همكاري رسانه‌اي ميان اعضاي جنبش غیرمتعهدها افزايش يابد.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با تاكيد بر آمادگي ايران براي همكاري رسانه‌اي دو سويه با اندونزي گفت : تقويت همكاري‌هاي رسانه‌اي دوجانبه مي‌تواند در دسترسي مستقيم به منابع يكديگر كمك كند.

وي با اشاره به اشتراكات فرهنگي، ديني و مواضع مشترك دو كشور در مجامع منطقه‌اي و بين‌المللي، گشايش دفاتر نمايندگي فرهنگي در دو كشور را در نزديكي بيشتر ملت‌ها به يكديگر موثر ارزيابي كرد.

«باپاك صوفيان جليل» وزير ارتباطات و اطلاع‌رساني اندونزي نيز در اين ديدار در حاشيه ششمين نشست وزيران اطلاع‌رساني كشورهاي عضو جنبش غيرمتعهد گفت: سطح همكاري ميان خبرگزاري‌هاي دو كشور بايد گسترش يابد و اعزام خبرنگاران به كشورهاي يكديگر مي‌تواند در انتقال اخبار واقعي و مستقيم به افكار عمومي سودمند باشد.

صوفيان جليل همچنين اشتراكات فراوان ميان تهران و جاكارتا را مورد تاكيد قرار داد و از گسترش مناسبات ميان دو كشور در همه زمينه‌ها استقبال كرد.

وزیر ارتباطات اندونزی در پايان اين ديدار از وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي جمهوري اسلامي ايران براي ديدار از اندونزي دعوت كرد كه وزیر ارشاد این دعوت را پذیرفت.

ششمين نشست چهار روزه كوميناك در سطح مقامات ارشد و وزيران اطلاع رساني عضو جنبش غيرمتعهد از شنبه این هفته آغاز و تا فردا ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین