کد خبر: ۲۶۶۶۰۷
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲

انتقاد نماینده ولی فقیه در سپاه از ترویج اسلام افراطی شیعی

- نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به این که ترویج اسلام افراطی شیعی را مورد حمایت آمریکایی هاست گفت: بد دفاع کردن از اهل بیت(ع)، برخورد نامناسب با مخالفان اهل بیت و تحریک جبهه مقابل از اهداف آمریکا در تحریک افراطی های شیعه است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: حجت الاسلام والمسلمین 'علی سعیدی' روز پنجشنبه در گردهمایی بزرگ مبلغان سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در سالن همایش مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) قم، ترویج عزاداری به شیوه های خشن را از دیگر اقدامات دشمن برشمرد و افزود: امروز برخی جوانان برای شیوه های خاص عزاداری به هیات ها می آیند که باید آن را با منطق خاصی درمان کنیم تا شاهد اشعار و مداحی های من در آوردی نباشیم.

وی بیان داشت: یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب مدیریت جهادی است و باید در امور کاری خود ابتکار و خلاقیت داشته باشیم و امروز نیز باید جامعه ما به سمت مدیریت جهادی برود.

وی، یکی از ضرورت های کشور را توجه ویژه به فرهنگ با توجه به تهاجم عظیم دشمن برای تصرف ذهن مردم عنوان کرد و گفت: باید ذهن مردم مملو از معارف دینی شود تا جایی برای تبلیغات دشمن نباشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: باید به عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران توجه داشته باشیم و تهدیدات متوجه انقلاب و حرکت جهانی انقلاب را بشناسیم این در حالی است که تا سال 2005 آمریکایی ها جنگ تمدن ها را دنبال می کردند و به دنبال تقابل با جهان اسلام با محوریت آمریکا بودند.

سعیدی ادامه داد: شاخصه جنگ تمدن ها حضور رسمی آمریکا بود اما از سال 2005 به بعد جنگ تمدن ها را به جنگ بین تمدنی و جنگ بین فرقه های اسلامی تبدیل کردند. 

وی ابراز داشت: آمریکا تمام فرقه های اسلامی را به جان هم انداخته و جنگ بین تمدنی را آغاز کرده است و در این بین کشورهایی چون عربستان، قطر و ترکیه به نیابت از آمریکا در منطقه آتش افروزی می کنند.

سعیدی ترویج سه نوع اسلام تکفیری وهابی، سکولاری شده ترکیه و اسلام افراطی شیعی را مورد حمایت آمریکایی ها ذکر کرد و افزود: نیازی نیست شیعیان ما وهابی شوند بلکه نوع تبلیغاتی که از شبکه های ماهواره ای حتی در همین قم انجام می شود شاهد حمله به مقدسات سایر مذاهب بودیم که خوشبختانه بساط این شبکه ها از کشور جمع شد اما آن ها در کشورهای همسایه به کار خود ادامه می دهند. 

نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: عمق استراتژیک ما عراق، سوریه، بحرین و آمریکای لاتین است و رسالت و مسوولیت ما حفظ عمق استراتژیکی است و حق نداریم یک نقطه از این عمق را از دست دهیم تا امنیت ایران دچار خدشه نشود.

سعیدی اضافه کرد: تداوم حرکت انقلاب بسیار مهم است و باید در کشور شاهد زمینه سازی ظهور باشیم و محورهای اصلی تحقق رسالت جمهوری اسلامی رهبری، دولت و مردم است.

وی در پایان، آشنا سازی جامعه با تکالیف و مسوولیت های خود، ترویج ولایت مداری و استقامت را از اهداف کاری مبلغان ذکر کرد و افزود: آن ها همچنین باید درس های عاشورا و نقش استقلامت در پایداری فردی و اجتماعی را با ادبیاتی مناسب بیان کنند و به مردم درس حمایت از دین را بدهند. 

به گزارش ایرنا، گردهمایی بزرگ مبلغان، امروز با هدف توجیه مبلغان سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای تبلیغ ماه محرم برگزار شد و امسال نزدیک به دو هزار نفر مبلغ به سراسر کشور اعزام می شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین