کد خبر: ۲۶۶۶۵۲
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۷
فاطمه بسطامی خبر داد:

آثار ایرج بسطامی در معرض خطر است

فاطمه بسطامی از تخلفات انجام شده در آثار ایرج بسطامی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: فاطمه بسطامی(مدیرعامل بنیاد ایرج بسطامی) به ایلنا گفت: تصمیم به انجام هیچ کاری درباره آثار مرحوم ایرج بسطامی نداریم. اگر کاری هم در دست داشته باشیم آن را منتشر نمی‌کنیم زیرا برخی از شرکت‌های موسیقی تخلفاتی انجام داده‌اند و ما درحال پیگیری این موضوع هستیم.

وی گفت: این تخلفات به صورت جابه‌جایی و جایگزینی اشعار، تغییر دادن طرح روی جلد آلبوم و تغییر ملودی اتفاق افتاده است و در بعضی موارد بدون اجازه این آثار منتشر شده‌ و به صورت کاست و سپس به سی دی وارد بازار شده‌اند.

بسطامی ادامه داد: اگر به نتیجه‌ای درباره‌ی این موضوع برسیم کارهای بیشتری ارائه خواهیم داد اما درحال حاضر به دلیل مشکلات مالی، کارهای بنیاد بسیار اندک و مختصر است. ما نمی‌خواهیم بعداز جشنواره‌ی آواز؛ که بعداز سی سال در سال 1389 توسط بنیاد ایرج بسطامی انجام شد؛ کارهای ضعیف و کوچک مانند بزرگداشت ارائه دهیم.

وی افزود: بنیاد ما حتی با کارهای مختصری که انجام می‌دهد همیشه پابرجا می‌ماند و برای حفظ آثار مرحوم ایرج بسطامی  می‌کوشد. امیدوارم که مردم برای کمک به بنیاد ایرج بسطامی و حفظ آثار ایشان پیش قدم شوند زیرا ارزش هر کشوری به فرهنگ، تمدن و هنرش است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین