کد خبر: ۲۶۶۸۳۷
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶

دستگیری برگزارکنندگان مسابقه «مدلینگ» در اینترنت

عامل برگزاری «مسابقه مدلینگ» در شبکه اجتماعی که دختران را برای گرفتن عکس غیراخلاقی تشویق می‌کرد، دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرهنگ «ایرج محمدخانی» رئیس پلیس فتای گیلان اظهار داشت: کارشناسان گروه رصد پلیس در راستای مقابله با جرایم علیه عفت و اخلاق عمومی پروفایلی در یکی از شبکه‌های اجتماعی غیرمجاز را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: گردانندگان این پروفایل در پوشش مسابقه بزرگ مدلینگ اقدام به بارگذاری تصاویر غیراخلاقی دختران جوان می‌کردند.

«محمدخانی» به پیگیری فنی و پلیسی عاملان انتشار تصاویر غیر اخلاقی کاربران که دو نفر مرد اهل و ساکن رشت بودند، اشاره کرد و افزود: کاربران مذکور با دستور قضایی دستگیر شدند.

رئیس پلیس فتای گیلان با بیان اینکه متهمان با توجه به مستندات دیجیتال کشف شده در بازرسی از خانه به جرم خود اعتراف کردند، تصریح کرد: متهمان با برگزاری مسابقه بزرگ مدلینگ در یکی از شبکه‌های اجتماعی غیرمجاز و تعیین جایزه برای نفرات نخست تا سوم کاربران عضو این شبکه‌ها را به مدل شدن و گرفتن عکس‌های غیراخلاقی و بارگذاری آن در پروفایل خود تشویق می‌کردند.

به گزارش روزنامه ایران، وی خواستار جدی گرفتن حوزه اخلاق توسط کاربران در فضای مجازی شد و بیان کرد: افزایش هوشیاری از سوءاستفاده افراد سودجو و فرصت‌طلب در جلوگیری از آسیب شبکه‌های اجتماعی غیرمجاز حائز اهمیت است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین