کد خبر: ۲۶۶۹۶۷
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۹

آغاز ثبت نام عمره دانشگاهیان از امروز

حجت الاسلام سید محمد رضا فقیهی گفت: ثبت نام دانشجویان برای عمره، از امروز یک شنبه 27 مهر آغاز شده و تا 10 آبان ماه در سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir در سه گروه اساتید،دانشجویان پسر مجرد و متاهلین آغاز خواهد شد و قرعه کشی بعد از عاشورای حسینی به صورت اینترنتی انجام و زائرین اصلی و ذخیره اعلام خواهند شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام کرد: دانشگاهیان متقاضی تشرف به سرزمین وحی می توانند از ساعت 10 صبح امروز روز یک شنبه 27 مهرماه با مراجعه به سایت لبیک جهت اعزام به عمره ثبت نام کنند.

به گزارش مهر، حجت الاسلام سید محمد رضا فقیهی گفت: ثبت نام دانشجویان برای عمره، از امروز یک شنبه 27 مهر آغاز شده و تا 10 آبان ماه در سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir در سه گروه اساتید،دانشجویان پسر مجرد و متاهلین آغاز خواهد شد و قرعه کشی بعد از عاشورای حسینی به صورت اینترنتی انجام و زائرین اصلی و ذخیره اعلام خواهند شد.

وی به تفاوت اصلی عمره دانشگاهیان در سال جاری با سال های قبل اشاره کرد و گفت:دانشجویان اصلی و ذخیره ای که در قرعه کشی انتخاب می شوند، باید دوره های آموزش مجازی را طی کنند و در صورت موفقیت در این دوره ها، مجاز به اعزام به سرزمین وحی خواهند بود.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در خصوص زمان اعزام دانشگاهیان به عمره گفت: پیشنهاد ما این است که اعزام ها از اسفند ماه آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه داشته باشد که این زمان هنوز قطعی نشده است.همچنین قیمت نهایی عمره امسال هنوز مشخص نشده است و بعد از قیمت گذاری سازمان حج به زائرین اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در خصوص ارائه تسهیلات به زائرین دانشجو گفت: با انعقاد تفاهم نامه ستاد با بانک تجارت مقرر شد به دانشگاهیان اعزامی به عمره و عتبات 1 میلیون تومان وام قرض الحسنه تعلق بگیرد.

فقیهی در خصوص اعزام دختران به عمره گفت: هنوز مشکل اعزام دختران مجرد به عمره حل نشده است و فقط متاهلین به عمره اعزام خواهند شد.

وی افزود:دانشجویان متاهل که اخیرا ازدواج کرده اند در قرعه کشی دارای اولویت هستند.


فقیهی  تاکید کرد: دانشگاهیان در کل دوران تحصیل و تدریس فقط یکبار می توانند از سهمیه عمره دانشگاهیان استفاده کنند. همچنین دانشجویانی که در دوره مجردی به عمره اعزام شده اند امکان اعزام به صورت متاهلی را نخواهند داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین