کد خبر: ۲۶۶۹۶۸
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۰

از سانسور 20:30 تا خانواده‌داری شهرام جزایری

صرفا جهت اطلاع این هفته اگرچه مثل همیشه سرپا نبود و خبرنگار سیما هم به قیچی خوردن بخشهایی از این برنامه اشاره داشت، اما دو سوژه قابل تامل داشت؛ مادر دو جانباز که برای اجاره خانه اش کنار خیابان نقاشی می کشد و شهرام خان جزایری که می خواهد به خانواده اش برسد و از رسانه ها خسته شده است!
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محسن حدادی در ادامه یادداشت خود در بخش وبلاگ خبرآنلاین می‌نویسد: پخش تصاویری از پیرزنی که در گوشه ای از خیابان نقاشی هایش را می فروشد و مادر دو جانباز است و هزینه اجاره خانه اش را ندارد اولین سوژه این هفته نجف زاده بود. صنوبر که مردم به او ننه پیکاسو می گویند.

خبرنگار واحد مرکزی خبر پنجشنبه شب با انتشار تصاویری از بلوتوث رقص نانواها حین پخت نان به صحبت های اداره برق هم اشاره کرد که معاونش گفته: "پول برق به اندازه نان بربری هم نیست" و گفت: پوست کنده بگو می خواهیم برق را گرون کنیم. دیگه با نون مورد علاقه ما چیکار داری؟

اما نجف زاده این هفته به سراغ شهرام جزایری هم رفته بود و با اشاره به جنجال آزاد شدن وی با او گفتگو کرد. جزایری گفت به اندازه کافی در این مدت سوژه بوده ام و ممنونم اگر اجازه بدهید به همسر و فرزندانم رسیدگی کنم!

بررسی همایش مخصوص نابینایان در روز جهانی عصای سفید هم از آیتم های جالب جهت اطلاع بود. این آیتم شعبده بازی را نشان داد که برای نابینایان برنامه اجرا می کرد!

نجف زاده در پایان صرفا جهت اطلاع رو به مردم گفت برخی از بخش های برنامه این هفته سانسور شد!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین