کد خبر: ۲۶۷۴۹۹
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵

برادركشي در پيتزا فروشي به خاطر حقوق

پسر جواني كه برادرش را به خاطر ندادن حقوق در پيتزافروشي به قتل رسانده بود خود را تسليم پليس كرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش اعتماد، ظهر شنبه مسوولان يكي از بيمارستان‌هاي غرب تهران در تماس با قاضي ويژه قتل تهران از مرگ مرد 34 ساله‌يي به علت اصابت ضربات چاقو خبر دادند. با حضور قاضي سپيدنامه، بازپرس شعبه هفتم دادسراي امور جنايي ويژه قتل در محل وقوع ديگري تحقيقات آغاز شد.

 يكي از شاهدان ماجرا به قاضي پرونده گفت: ساعتي قبل حسن برادر مقتول به مغازه من مراجعه كرد و از زخمي شدن برادرش خبر داد. وقتي به مغازه پيتزافروشي رفتيم رضا غرق در خون روي زمين افتاده بود، او را به بيمارستان رسانديم اما جانش را از دست داد.

با شناسايي قاتل بر اساس پرس‌وجو از شاهدان محلي تحقيقات براي شناسايي حسن آغاز شد تا اينكه او با مراجعه به كلانتري كن خود را تسليم ماموران كرد.

با انتقال متهم به دادسرا متهم 30 ساله به بازپرس پرونده گفت: با برادرم در يك پيتزافروشي كار مي‌كرديم و حقوق من را برادرم به بهانه پس‌انداز پيش خود نگه مي‌داشت. هر موقع از او درخواست پول مي‌كردم او تنها مقداري از آن را به من مي‌داد.

روز حادثه يك‌بار ديگر سر پول دعواي‌مان شد و من با چاقويي كه در دستم بود براي ترساندنش دو ضربه به او زدم كه رضا نقش زمين شد. از ترس همسايه‌ها را صدا كردم و خودم به خانه رفتم. وقتي متوجه مرگ برادرم شدم خود را تسليم پليس كردم. من قصد كشتن او را نداشتم و به خاطر اينكه تازه نامزد كرده بودم مي‌خواستم مستقل باشم.

 با اعترافات مرد برادركش قاضي پرونده با صدور قرار بازداشت متهم را در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین