کد خبر: ۲۶۷۵۰۲
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶

بدهی 24 میلیاردی در انتظار پرسپولیس

تصمیمات عجولانه و موازی‌کاری بدهی 24 میلیاردی دیگری بر دوش باشگاه خواهد گذاشت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون اقتصادی پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: تصمیمات عجولانه و موازی‌کاری بدهی 24 میلیاردی دیگری بر دوش باشگاه خواهد گذاشت.

 به گزارش فارس، عبدالله تفرشی در مورد قطع همکاری اسپانسر با باشگاه پرسپولیس و مسائل پیش آمده در مورد فناپ گفت: مطالبی که در مورد این مسائل مطرح می‌شود نشانگر این است که از ابتدا هم قصد همکاری با اسپانسر به طور کامل وجود نداشته است. اینکه فناپ می‌گوید ما مثل گذشته با باشگاه همکاری داشتیم، بیانگر این موضوع است که از ابتدای قرارداد خارج از چارچوب و ضوابط و مقررات عمل شده است.

وی ادامه داد: این اتفاق اسپانسر را دچار ضرر کرده و از سویی دیگر برخی از اعضای هیأت مدیره باشگاه می‌گویند لغو قرارداد بی‌مجوز بوده و آقای خواجه‌وند می‌گوید نیازی به مجوز نداشته است و این لغو قرارداد به نظر می‌رسد که بی‌محابا بوده است. اینها دوگانگی در تصمیم‌گیری است و باید دید که به کجا ختم خواهد شد. اسپانسر هنوز ابلاغ رسمی برای فسخ دریافت نکرده و نحوه بازپس‌گیری دیون مشخص نیست. می‌دانید که از طریق مراجع قضایی می‌تواند پیگیری کند.

معاون اقتصادی پیشین باشگاه پرسپولیس ادامه داد: فناپ هم می‌گویند توافقی انجام نشده و طبق همان توافقات اولیه مشغول به کار است. این در حالی است که اسپانسر 13-14 میلیارد تومان پول وسط گذاشته است. این تصمیم‌گیری‌های عجولانه فقط به ضرر باشگاه خواهد شد و با یک حساب سرانگشتی می‌توان گفت 23-24 میلیارد تومان به بدهی باشگاه پرسپولیس اضافه خواهد کرد. چه کسی پاسخگوی این بدهی‌ها خواهد بود. بهتر است به جای در نظر گرفتن منافع شخصی و گروهی منافع باشگاه در نظر گرفته شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین