کد خبر: ۲۶۸۳۸۱
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۴

استیلی: به تیمم افتخار می‌کنم

حمید استیلی پس از شکست راه‌آهن در ضربات پنالتی مقابل پرسپولیس در ضربات پنالتی در جام حذفی در نشست خبری گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و در نیمه اول بازی پایاپای بود و در نیمه دوم هم موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی حیف که بازی پخش نشد و به تیمم افتخار می‌کنم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: به تیمم افتخار می‌کنم، کاش این بازی پخش می‌شد.

به گزارش فارس، حمید استیلی پس از شکست راه‌آهن در ضربات پنالتی مقابل پرسپولیس در ضربات پنالتی در جام حذفی در نشست خبری گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و در نیمه اول بازی پایاپای بود و در نیمه دوم هم موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی حیف که بازی پخش نشد و به تیمم افتخار می‌کنم. نسبت به بازی گذشته ما مقابل پرسپولیس بهتر بازی کردیم ولی پنالتی توام با شانس است و جا دارد به حمید درخشان و تیمش تبریک بگویم.

وی در مورد تعویض اجباری در ابتدای مسابقه گفت: آن تعویض اجباری متاسفانه کار ما را سخت کرد و در طول 120 دقیقه دست ما بسته شد.

سرمربی راه‌آهن در پاسخ به این سوال که آیا در ضربات پنالتی تمرین کرده بودند یا نه، گفت: هفته گذشته تمرین پنالتی کرده بودیم و همه می‌دانید که طالب‌لو یکی از بهترین پنالتی‌گیرهای ایران است که یک پنالتی هم در جریان بازی گرفت ولی نتیجه دلخواه ما نبود و چندین و چند بازیکن جوان در ترکیب تیم ما حضور داشتند و به همین دلیل است که می‌گویم به تیمم افتخار می‌کنم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین