کد خبر: ۲۶۸۳۹۵
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۴
برلوسکنی 78 ساله قصد دارد به سیاست برگردد;

پایان زودهنگام محکومیت برلوسکنی

نخست وزیر اسبق ایتالیا گفت پس از پایان زودهنگام دوران محکومیت خود قصد دارد به عرصه سیاست این کشور بازگردد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نخست وزیر اسبق ایتالیا گفت پس از پایان زودهنگام دوران محکومیت خود قصد دارد به عرصه سیاست این کشور بازگردد.

به گزارش مهر، "سیلویو برلوسکنی" سیاستمدار راست گرا و پر حاشیه ایتالیایی بار دیگر موضوع بازگشت احتمالی خود به عرصه سیاست را مطرح کرد. وی طی گفتگو با کانال 5 تلویزیون ایتالیا از پایان زودهنگام محکومیت خود خبر داد و گفت این اتفاق احتمالا تا نیمه فوریه سال آینده میلادی رخ خواهد داد.

برلوسکنی 78 ساله به دلیل کهولت سن دوره محکومیت خود را با انجام خدمات اجتماعی در یک آسایشگاه سالمندان سپری می کند. وی که سه دوره نخست وزیری ایتالیا را به عهده داشته همچنین اعلام کرد پس از پایان دوره ممنوعیت فعالیت سیاسی، قصد دارد بار دیگر به عرصه سیاست بازگردد.

برلوسکنی با بیان این مطلب تاکید کرد: مطمئنا بار دیگر در انتخابات نامزد خواهم شد. وی علت اقدام خود را نیاز کشور در وضعیت کنونی عنوان کرد و گفت: نمی توانم ایتالیا را در چنین وضعیتی رها کنم، این یک ریسک بزرگ است که کشور در مسیری پیش برود که مطابق با خواسته رای دهندگان نیست.

این سیاستمدار جناح راست میانه که به علت ارتکاب جرائم مختلفی از جمله رسوایی اخلاقی، تخلف مالیاتی و سوء استفاده از قدرت به زندان و محرومیت از مشاغل سیاسی محکوم شده، پس از تخفیف در مجازات دوره محکومیتش را از نهم ماه می آغاز کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین