کد خبر: ۲۶۸۴۲
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۸۴ - ۱۵:۰۱
اروپا در شبي که گذشت

روزگار ميلان سياه شد

آفتاب‌‌نیوز : اينتر ميلان هم در اين شب با نتيجه دو بر صفر پارما را از پيش روي برداشت. با اين نتايج فاصله ميلان و يوونتوس باز هم به عدد 5 رسيد و فيورنتينا با تفاضل گل کمتر نسبت به ميلان در مکان سوم جدول ايستاد در حلي که اينتر هم خودش را به جمع مدعيان نزديک تر کرد.
نتايج شب گذشته بازي هاي سري آ به اين شرح بوده است؛
فيورنتينا 3 -1 آ ث ميلان
اينتر ميلان 2 – 0 پارما
کيه وو 1 – 1 آسکولي
لچه 3 - 0 سيه نا
ليوورنو 2 - 0 امپولي
رجينا 3 – 1 کالياري
سمپدوريا 2 -0 لاتزيو
ترويزو 2 -2 پالرمو
هفته سيزدهم رقابت هاي ليگ باشگاههاي آلمان بوندس ليگا با برگزاري دو بازي يک شنبه شب به پايان رسيد و در حساس ترين بازي تيم فوتبال هامبورگ توانست مقابل دويسبورگ به برتري دست يابد.

بندرنشينان که مهدوي کيا را در سمت راست خط دفاعي به خدمت گرفته بودند با گل هاي باربارز و لاوث در دقايق 39 و 45 حريف خود را از پيش روي برداشتند تا با مجموع 28 امتياز همچنان در تعقيب بايرن صدرنشين و برمن باشند.
هامبورگ تنها يک امتياز با وردربرمن اختلاف دارد و با توقف رقيب سبزپوش به سرعت خودش را به مکان دوم مي رساند البته رسيدن به بايرن صدرنشين چندان آسان نيست!
در آخرين بازي اين شب هانوفر 96 مقابل شاگردان تراپاتوني به ميدان رفت.
اشتوتگارت براي کسب هر سه امتياز به ميدان آمده بود و دو بار از حريف خود پيش افتاد اما هر دو بار هانوفر نتيجه را جبران کرد و در پايان دو تيم به تساوي دو بر دو رضايت دادند.
يان دال توماسون هر دو گل اشتوتگارت را به ثمر رساند تا در جدول گل زنان وضعيت بهتري پيدا کند اما وحيد هاشميان در دقيقه 57 اولين کل حريف را پاسخ داد و البته اولين گل خودش را با پيراهن هانوفر به ثمر رساند. يانکوف هم در دقيقه 69 براي دومين بار کار نتيجه را جبران کرد.
اشتوتگارت و هانوفر با تقسيم امتيازات به ترتيب در مکان هاي هشتم و سيزدهم قرار گرفته اند.

در شب دوم از هفته دوازدهم رقابت هاي فوتبال باشگاه هاي اسپانيا (لاليگا) 6 ديدار حساس و تعيين كننده برگزار شد که در مهمترين بازي ها لاکرونيا از سد بيلبائو گذشت ، والنسيا مقابل کاديس به برتري دست يافت و سلتاويگو اتلتيکو مادريد را مغلوب کرد تا به جاي رئال در مکان سوم جدول قرار بگيرد.

نتايج اين بازي ها به شرح ذيل بوده است؛
*اتلتيك بيلبائو صفر- دپورتيوولاكرونيا 2
گل ها: نه نه 7 و 90
*كاريس صفر- والنسيا يك
گل: ويسنته 81
*اسپانيول 2- مايوركا صفر
گل ها: تامودو 39 (پنالتي) و گارسيا 41
*مالاگا 3- رئال سوسيه داد يك
گل ها: والكارسه 61 و ناراس 62 و ايدالگو 73 براي مالاگا
و پائولو 79 براي سوسيه داد
*سلتاويگو 2-اتلتيكو مادريد يك
گل ها: بايانو 27 و كانوبيو 54 براي سلتاويگو و لوپس 61 براي اتلتيكو مادريد
*راسينگ سانتاندر صفر- دپورتيوولاگرونيا 3
گل ها: تريستان 17 و والدرون 52 و تابوردا 73

تيم فوتبال تاتنهام در حالي که مي توانست در يک بازي خانگي خودش را به جمع تيم هاي بالايي جدول برساند در برابر وستهام متوقف شد.

در ادامه رقابت هاي هفته سيزدهم ليگ برتر تاتنهام يک شنبه شب ميزبان وستهام بود که دو تيم به تساوي يک بر يک رضايت دادند و سفيدپوشان در جاي ششم جدول ايستادند.
در اين بازي حسام حسن مهاجم جوان مصري مشهور به ميدو تنها گل تاتنهام را در دقيقه 16 به ثمر رساند و فرديناند در دقيقه 90 اين گل را پاسخ داد تا يارانش با دست خالي لندن را ترک نکنند.
ديگر بازي اين شب ميان ميدلزبرو و فولام برگزار شد که در اين جدال نزديک هاسلبنک سه امتياز شيريني را براي تيم ميزبان به ارمغان آورد.
جان در دقيقه نه اولين گل بازي را براي فولام به ثمر رساند و موريسون در دقيقه 64 کار را به تساوي کشاند اما ديوپ در دقيقه 70 براي دومين بار تيم ميهمان را پيش انداخت.
ياکوبو در دقيقه 76 بازي را به تساوي کشاند و هاسلبنک در دقيقه 84 گل سرنوشت ساز بازي را براي ميدلزبرو به ثمر رساند تا سه امتياز شيرين براي اين تيم ثبت شود.
ميدلزبرو با اين پيروزي در جاي يازدهم جدول قرار گرفت و فولام به مکان سيزدهم سقوط کرد.

هفته پانزدهم لوشامپيونه فرانسه شب گذشته با انجام دو ديدار خاتمه يافت كه در اين ميان رن با پيروزي پرگلي، تولوز را درهم شكست.

نتايج بازي هاي اين هفته به شرح ذيل بوده است؛
رن 4- تولوز يك
گلها: گوركاف (27)، اووادو (49) ، فري (55) و مونته روبيو (89، پنالتي) براي رن
كنگره (82) براي تولوز
بوردو صفر- پاري سن ژرمن 2
گل ها: پيه (35) و پائوله تا (51) براي پاري سن ژرمن

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین