کد خبر: ۲۶۸۶۱۸
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸

یک سوم نمایندگان مجلس امروز نیز غیبت کردند!

امروز سه شنبه 93 نماینده در مجلس حضور نداشتند. همچنین در جلسه روز یکشنبه‌ ۸۸ نماینده در مجلس حضور نداشتند و در جلسه روز چهارشنبه سی‌ام مهر نیز ۹۴ نماینده و در جلسه روز سه‌شنبه ۲۹ مهر ماه سال جاری هم ۸۴ نماینده در صحن علنی مجلس حاظر نبودند!
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: من بی‌سواد، رئیس سازمان اوقاف را به مناظره تلویزیونی دعوت می‌کنم!نمایندگان مجلس در حکم وکلای ملت، موظفند در نشست‌های مجلس حضور فعال داشته باشند. «تابناک» در راستای کمک به هیأت رئیسه مجلس در برگزاری منظم جلسات و همچنین اطلاع افکار عمومی از عملکرد وکلای ملت، روز‌هایی که مجلس شورای اسلامی جلسه دارد، نام متأخرین و شمار غایبان را که از تریبون مجلس اعلام می‌شود، منتشر می‌کند.

به گزارش تابناک، جلسه علنی امروز (سه شنبه، 6 آبان) مجلس شورای اسلامی با حضور196 نفر از نمایندگان به ریاست ابوترابی فرد راس ساعت 8:13 آغاز به کار کرد.

همچنین اسامی تأخیرکنندگان آغاز جلسه علنی امروز مجلس (ششم آبان ماه 93) از سوی هیأت رئیسه اعلام شد که این اسامی عبارتند از:

1-جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان

2-سیدباقر حسینی نماینده مردم زابل

3-روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران

4-حمیدرضا خصوصی‌ثانی نماینده مردم صومعه‌سرا

5-رضا رحمانی نماینده مردم تبریز

6-روح‌الله عباس‌پور نماینده مردم بوئین‌زهرا

7-علی علی‌لو نماینده مردم شبستر

8-عباس قائدرحمت نماینده مردم درود و ازنا

9-محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان

10-میرقسمت موسوی‌اصل نماینده مردم گرمی

11-بیژن نوباوه‌وطن نماینده مردم تهران

عضو هیأت رئیسه مجلس اعلام کرد تعدادی از نمایندگان که در جلسه روز یکشنبه 4 آبان ماه اسامی آنها به عنوان تأخیرکننده اعلام شد، برخی در مأموریت به سر می‌بردند که اسامی آنها عبارتند از:

1- رمضانعلی سبحانی‌فر نماینده مردم سبزوار

2-صفر نعیمی نماینده مردم آستارا

3-محمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه‌اشرفیه

4-هادی قوامی نماینده مردم اسفراین

5-عباس صلاحی نماینده مردم تفرش

6-محمدتقی توکلی نماینده مردم الیگودرز

7-سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین

8-فتح‌الله حسینی نماینده مردم قصرشیرین

گفتنی است، نام غایبین از تریبون مجلس اعلام نمی‌شود و تقریبا دسترسی به این نام‌ها غیر ممکن است. روز گذشته، ساعت‌ها تلاش خبرنگار تابناک برای دستیابی به این نام‌ها ‌به نتیجه نرسید و هیچ یک از مسئولان مجلس نیز در این باره پاسخگو نبودند!

لازم به ذکر است که در جلسه روز روز یکشنبه‌ ۸۸ نماینده در مجلس حضور نداشتند و در جلسه روز چهارشنبه سی‌ام مهر نیز ۹۴ نماینده و در جلسه روز سه‌شنبه ۲۹ مهر ماه سال جاری هم ۸۴ نماینده در صحن علنی مجلس حاظر نبودند!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین