کد خبر: ۲۶۸۶۳۱
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹

مایلی کهن: در صورت گذشت شاکی باز هم به زندان می روم

وی افزود:‌ نه تنها از صدور این رای ناراحت نیستم بلکه با خوشحالی منتظر اجرای حکم هستم و مطمئن باشید این بار خودم می‌خواهم تا رای دادگاه درباره من اجرا شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرمربی اسبق تیم‌ملی فوتبال ایران بعد از قطعی شدن حکم دادگاه تاکید کرد حتی درصورت گذشت شاکی پرونده باز هم به زندان خواهد رفت.

محمد مایلی کهن که از سال‌ها پیش با علی دایی بر سر مسائل فنی و غیر فنی دچار اختلاف شده است این‌بار با شکایت دایی از سوی دادگاه انقلاب به چهار ماه حبس تعزیری محکوم شد،‌ البته در گذشته نیز دایی یک بار حکم جلب وی را از دادگاه گرفته بود که در آن دوره با وساطت پیشکسوتان فوتبال قائله ختم به خیر شد و سرمربی سابق پرسپولیس از شکایت خود صرف نظر کرد اما این‌ بار موضوع کاملا متفاوت است و دوطرف قصد ندارند تا از مواضع خود عقب نشینی کنند.

محمد مایلی‌کهن در گفت‌وگو با آنا،‌ درباره حکم دادگاه تجدید نظر عنوان کرد:‌ از ابتدا هم نمی‌خواستم بعد از حکمی که دادگاه برایم تعیین کرد اعتراض کنم و به دوستان گفتم نیازی به تجدید نظر در رای دادگاه نیست اما به درخواست آنها در روز آخرین روزی که برای تجدید نظر مهلت داشتیم در این زمینه اقدام کردم.

وی ادامه داد: سرانجام حکم دادگاه تجدید نظر نیز همان حکم قبلی بود و اکنون 4 ماه زندان تعزیری برایم قطعی شده است که این رای دادگاه نیز به زودی اجرا خواهد شد.

وی افزود:‌ نه تنها از صدور این رای ناراحت نیستم بلکه با خوشحالی منتظر اجرای حکم هستم و مطمئن باشید این بار خودم می‌خواهم تا رای دادگاه درباره من اجرا شود.

مایلی‌کهن در واکنش به این موضوع که دایی در اظهارنظری عنوان کرده است این‌ بار از مواضع خود پا پس نمی‌کشد به آنا گفت: همانطور که گفتم این بار هر اتفاقی که رخ دهد باز هم به زندان می‌روم و نیازی به گذشت آقایان نیست زیرا حتی اگر آنها از حکم دادگاه منصرف شوند من از این حکم نمی‌گذرم و به زندان خواهم رفت.

سرمربی اسبق تیم ملی عنوان کرد: از ابتدا هم قرار بود این اتفاق رخ دهد و به همه گفته بودم که این بار تا آخرین لحظه پای حرف خود خواهم ایستاد حتی اگر کار به زندان رفتن من بینجامد. به هر حال این موضوع اتفاق افتاده استو من آماده حضور در زندان هستم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین