کد خبر: ۲۶۸۶۷۱
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷
لاریجانی اعلام کرد:

بررسی سوالات نمایندگان از وزرا پس از تعطیلات

رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده مردم کرمان گفت: سوالات در دستور کار قرار گرفته و قرار بود این هفته سوالات نمایندگان مطرح شود اما با توجه به حوادث اخیر و رای اعتماد، هفته بعد از برگشت نمایندگان از مناطق، یک روز برای سوالات نمایندگان از وزرا اختصاص می یابد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، در پایان جلسه علنی امروز(سه شنبه) محمدرضا پورابراهیمی خواهان تذکر آیین نامه ای شد که «علی لاریجانی» به وی اجازه ارایه تذکر را داد.

پورابراهیمی گفت: متاسفانه بحثی که آقای موسوی لارگانی در سوال از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح کرد باعث وهن مجلس شده و سوالات مهم تر از سوال وی در کمیسیون مطرح شد که هنوز اعلام وصول نشده است، یکی از آنها سوال من است که 9 ماه پیش آن را ارایه کرده ام اما هنوز اعلام وصول نشده است.

لاریجانی در پاسخ به پورابراهیمی گفت: حوادث اخیر و رای اعتماد باعث عقب افتادن سوالات نمایندگان از وزرا شده اما هفته بعد از بازگشت نمایندگان از مناطق یک روز کامل را برای سوال نمایندگان از وزرا اختصاص داده ایم.

لاریجانی ادامه داد: سوالات به نوبت در دستور است اما نمی توانیم به کسی هم بگوییم که چه سوالی بپرسد و به وزیر هم بگوییم که چگونه پاسخ دهد.

موسوی لارگانی در این هنگام خواهان پاسخ به پورابراهیمی شد که لاریجانی به وی نیز اجازه ارایه تذکر داد.

لارگانی گفت: به آقای پورابراهیمی چه ربطی دارد که من چه می خواهم بپرسم یا پاسخ وزیر مورد قبولم واقع شده است یا خیر؟ شما فقط یک نماینده هستید و نمی توانید برای من امر به کاری بکنید یا وکیلم باشید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین