کد خبر: ۲۶۹۴۳۱
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۱

اوساسونا با گلزنی نکونام برد

تیم فوتبال اوساسونا در روز گلزنی هافبک ایرانی‌اش در یازدهمین بازی خود در فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال اسپانیا به پیروزی رسید.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در چارچوب دیدارهای هفته یازدهم لیگ دسته دوم فوتبال اسپانیا موسوم به لیگا آدلانته، امروز (یکشنبه) تیم اوساسونا با حضور جواد نکونام و کریم انصاری‌فرد در خانه خود برابر تیم رئال بتیس با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد.

در این بازی که هر دو بازیکن ایرانی اوساسونا در ترکیب اصلی این تیم حضور داشتند، روبن کاسترو مارتین در دقیقه 13 و وینچنزو رنایا در دقیقه 32 گل‌های این بازی را برای بتیس به ثمر رساندند اما جواد نکونام در دقیقه 49 یکی از گل‌های خورده را برای اوساسونا جبران کرد و در ادامه میگل فلانیو در دقیقه 61 کار را برای قرمزپوشان پامپلونا به تساوی کشاند.

این پایان کار نبود و سه دقیقه به پایان بازی اونوو ،گل پیروزی را برای قرمزپوشان پامپلونا به ثمر رساند. همچنین در دقیقه 46 این بازی کریم انصاری‌فرد جای خود را به سیسی داد.

به گزارش تسنیم، یاران نکونام و انصاری‌فرد با این نتیجه که چهارمین پیروزی‌‌شان را در این فصل لیگا آدلانته رقم زد، 14 امتیازی شدند و به رده سیزدهم جدول 22 تیمی رقابت‌ها صعود کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین