کد خبر: ۲۶۹۵۴۹
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵

دارایی ارزشمند فوتبال ایران

تارنمای مسابقات فوتبال جام ملت های 2015 آسیا در فاصله بیش از دو ماه مانده به آغاز این رقابت ها، از علیرضا جهانبخش مهاجم تیم ملی فوتبال ایران نوشت و او را یکی از دارایی های ارزشمند فوتبال ایران دانست.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به نوشته این پایگاه اینترنتی، وی که فوتبال را از زمین های خاکی و خیابان های خارج از پایتخت ایران آغاز کرد، رونالدو ستاره فوتبال برزیل را الگوی خود قرار داده است.

تارنمای مسابقات فوتبال جام ملت های 2015 آسیا در توصیف او آورده است: جهانبخش از همان ابتدا می خواست که یک مهاجم شود و اکنون در 21 سالگی یکی از بازیکنان شناخته شده در اروپا است و تا کنون چندین بار زیر نظر کارلوس کی روش در تیم ملی ایران بازی کرده است. او بدون تردید یکی از دارایی های ارزشمند فوتبال ایران است. 

این مهاجم جوان بعد از چندین فصل بازی در ایران به هلند رفت و با مبلغی که به گفته رییس باشگاه فوتبال داماش، این باشگاه را از مشکلات مالی نجات داد، به عضویت تیم نایمخن در آمد. وی اندکی بعد نیز با گل های حساسی که به ثمر رساند به جلوگیری از سقوط تیمش به دسته پایین تر کمک کرد.

جهانبخش با عملکرد خوب خود در لیگ هلند به عنوان یکی از استعدادهای جوان و برتر این لیگ انتخاب شد و مورد توجه تعدادی از باشگاه های انگلیسی قرار گرفت به طوریکه خبرهایی از تمایل باشگاه های منچستریونایتد و چلسی برای به خدمت گرفتن وی منتشر شده است.

وی در سال 2014 یکی از بازیکنان جوانی بود که برای جام جهانی به تیم ملی ایران دعوت شد و با اینکه در هیچ یک از مسابقات در ترکیب اصلی قرار نگرفت اما در هر سه بازی ایران به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد. 

سایت مسابقات جام ملت های آسیا اضافه کرده است که تیم ملی ایران اکنون با توجه به حضور جهانبخش در کنار بازیکنانی چون کریم انصاری فرد و رضا قوچان نژاد، یکی از مهیج ترین خط حمله های مسابقات را در اختیار خواهد داشت. 

به گزارش ایرنا، بدین ترتیب جهانبخش به عنوان بازیکنی بلندقامت، لاغر اندام، سرعتی و تکنیکی امیدوار است تیم ملی ایران را به اولین قهرمانی خود در جام ملت های آسیا از سال 1976 تا کنون برساند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین