کد خبر: ۲۶۹۵۵۷
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳

مدافع منچستریونایتد سه ماه خانه‌نشین شد

مارکوس روخو به دلیل مصدومیت از ناحیه شانه، نمی تواند تیمش را تا 3 ماه همراهی کند و به این ترتیب سال 2014 برای این بازیکن به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، منچستر‌یونایتد در داربی منچستر به دیدار منچستر‌سیتی رفت که این دیدار با تک گل سرخیو آگوئرو با برتری یک بر صفر منچستر‌سیتی به پایان رسید. تلخی این شکست با مصدومیت مارکوس روخو برای منچستری ها بیشتر شده است. این مدافع آرژانتینی که در داربی آسیب دید، نمی تواند تیمش را تا 3 ماه همراهی کند.

کادر پزشکی منچستر‌یونایتد با تایید مصدومیت این بازیکن گفت: متاسفانه روخو از ناحیه شانه دچار مصدومیت سنگینی شده است و تا 3 ماه قادر به همراهی تیمش نیست.

روخو در حالی به فهرست مصدومان تیمش اضافه می شود که منچستر‌یونایتد در خط دفاع با مشکل مواجه است و این فصل یکی از ضعیف ترین مدافعان ناریخ خود را داشته است. علاوه بر آن کریس اسمالینگ نیز در این دیدار کارت قرمز گرفت تا او نیز نتواند در بازی تیمش در هفته یازدهم لیگ برتر به میدان برود.

منچستر‌یونایتد در هفته یازدهم لیگ برتر باید در خانه از کریستال ‌پالاس پذیرایی کند. اسمالینگ و روخو در این دیدار منچستر‌یونایتد را نمی توانند همراهی کنند. همچنین حضور رادامل فالکائو نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین