کد خبر: ۲۶۹۵۹۹
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۵

عربستان : در درگیری با مظنونان حادثه تروریستی الاحساء 4 تن کشته و 15 تن بازداشت شدند

سخنگوی امنیتی وزارت کشورعربستان سعودی روز سه شنبه اعلام کرد که 2 تن از مظنونان جنایت تروریستی و حمله به عزاداران روستای الدالوه استان الاحساء، در درگیری با نیروهای امنیتی عربستان کشته شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا به نقل خبرگزاری رسمی عربستان سعودی، سخنگوی امنیتی وزارت کشورعربستان خاطرنشان کرد که دراین درگیری دو نیروی امنیتی عربستانی کشته و 2 تن نیز زخمی شده اند.

براساس این گزارش، بعداز شناسایی مخفیگاه مظنونان حمله تروریستی الاحساء در یک مجتمع استراحتگاهی در منطقه المعلمین استان بریده در منطقه القصیم، نیروهای امنیتی عربستان برای بازداشت آنها اقدام می کنند که به درگیری شدید مسلحانه میان دو طرف منجر می شود. 

سخنگوی امنیتی وزارت کشورعربستان افزود: در همین رابطه نیروهای امنیتی عربستان در چندین عملیات موفق می شوند در استان های مناطق مختلف این کشور از جمله بریده ، البدائع، الاحساء ، الخبر ، شقراء و همچنین شهر ریاض 9 مظنون را بازداشت کنند.

عربستان پیشتر از بازداشت 6 مظنون که با این جنایت تروریستی ارتباط داشته اند، خبرداده بود.

شبکه تلویزیونی المنار لبنان نیز گزارش داده بود که افراد مسلح نقابدار در یک حمله تروریستی به حسینیه المصطفی در روستای الدالوه استان الاحساء واقع در شرق عربستان سعودی دست کم 7 تن از عزاداران حسینی شهید و بیش از 30 نفر دیگر زخمی شدند.

خبرگزاری رسمی عربستان پیشتر به نقل از سخنگوی رسانه ای پلیس منطقه الشرقیه تنها به این خبر اکتفا کرده بود که در ساعت یازده وسی دقیقه دوشنبه شب سه فرد مسلح نقابدار با مسلسل و سلاح های کمری به گروهی از شهروندان در روستای الدالوه در استان الاحساء حمله کردند که براثر آن پنج تن کشته و9 نفر دیگر زخمی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین