کد خبر: ۲۶۹۷۰۴
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹

تاخیر و لغو پروازها درفرودگاه بین المللی زاهدان

وی افزود: لغو پروازها از فرودگاه بین المللی زاهدان که به یک روند همیشگی تبدیل شده خسارات مادی و معنوی زیادی برای مسافران به بار آورده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: لغو دو پرواز و تاخیر سه ساعته در حرکت چهار پرواز در دو روز متوالی از فرودگاه بین المللی زاهدان، موجب سرگردانی و نارضایتی مسافران خطوط هوایی عازم تهران، مشهد، گرگان و برعکس شد.

به گزارش ایرنا، شماری از مسافران سرگردان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا از نابسامانی وضعیت پروازی خطوط هوایی در فرودگاه زاهدان ابراز نارضایتی کرده و گفتند: لغو پروازها از سوی شرکتهای هواپیمایی بدون در نظر گرفتن شرایط و مشکلات مردم به روندی عادی تبدیل شده است.

یکی از مسافران که خود را 'مهسا حیدری' معرفی کرد، گفت: برخی شرکت های هواپیمایی هنگام رو به رو شدن با مشکل در هر نقطه ای از کشور برای پروازهای داخلی یا خارجی، مشکل خود را با لغو پروازهای فرودگاه زاهدان جبران می کنند.

وی افزود: لغو پروازها از فرودگاه بین المللی زاهدان که به یک روند همیشگی تبدیل شده خسارات مادی و معنوی زیادی برای مسافران به بار آورده است.

یکی دیگر از مسافران به نام 'علی منصوری' با گلایه از بی توجهی مسوولان به وضعیت نامناسب خطوط هوایی از آنان خواست با تدابیر مدیریتی از همیشگی شدن لغو پروازها و سرگردانی مسافران جلوگیری کنند.

مدیرکل فرودگاه های سیستان و بلوچستان به خبرنگار ایرنا گفت: دو پرواز شرکت هواپیمایی آسمان در مسیرهای گرگان-زاهدان و زاهدان-گرگان روز گذشته به دلیل نقص فنی لغو شد.

'حسن اعرابی مقدم' افزود: پرواز لغو شده روز گذشته قرار بود ساعت 18 و 35 دقیقه از فرودگاه گرگان به سمت زاهدان حرکت و ساعت 20 و 20 دقیقه برگشت کند که به دلیل مشکلات فنی باطل شد.

وی اظهار داشت: همچنین ساعت شش و 25 دقیقه امروز پرواز شرکت هواپیمایی آسمان تهران را به سمت زاهدان ترک کرد اما به دلیل نقص فنی بعد از دقایقی مجددا در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست.

وی گفت: مسافران این هواپیما هم اینک در فرودگاه مهرآباد منتظر اعلام حرکت یا لغو پرواز هستند.

مدیرکل فرودگاه های سیستان و بلوچستان افزود: پروازهای هواپیمای بویینگ 727 امروز به ترتیب باید در مسیرهای تهران-زاهدان، زاهدان-مشهد، مشهد-زاهدان و زاهدان-تهران انجام شود.

به گزارش ایرنا، هر هفته 88 پرواز داخلی از فرودگاه زاهدان به نقاط مختلف کشور انجام می شود که علاوه بر پروازهای داخلی، در مسیرهای بین المللی از جمله بغداد، دبی، نجف و جده نیز پرواز دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین