کد خبر: ۲۶۹۸۹۱
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶

پاسخ شهردار به منتقدان ساخت و سازهای ارتفاعات جنوب مشهد

شهردار سابق مشهد در پاسخ به منتقدان ساخت‎ و سازهای ارتفاعات جنوب مشهد گفت: ادعاهایتان را ثابت کنید.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سید محمد پژمان امروز 15 آبان ماه در حاشیه جلسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی در پاسخ به ایسنا در خصوص انتقادات وارده مبنی بر تخلفات صورت گرفته در زمینه ساخت و سازهای ارتفاعات جنوب مشهد اظهارکرد: هر کاری که در آن مقاطع انجام شده، 100 درصد منطبق با قوانین و مصوبات مراجع رسمی است و افرادی که ادعایی بر خلاف این دارند، بروند ادعاهای خود را اثبات کنند.

مدیرعامل سازمان زمین و مسکن در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین وضعیت طرح مسکن اجتماعی خاطرنشان کرد: زمان اجرایی شدن این طرح به نهایی شدن سند تلفیق بستگی دارد.

وی تصریح کرد: رویکرد مسکن اجتماعی با مسکن مهر متفاوت است و این گونه نیست که همه این واحدها در یک مکان احداث شود و این امر مشکلات زیادی برای آن‌ها به بار بیاورد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص وضعیت مسکن مهر نیز گفت: بخشی از این طرح که شروع شده است، با قوت دنبال و افتتاح می‌شود؛ کمبودهایی برای تامین امکانات روبنایی وجود دارد اما بقیه بخش‌ها با قوت دنبال می‌شود.

پژمان در خصوص جلسه شورای اسلامی استان عنوان کرد: حوزه کاری ما، مدیریت اراضی دولت در حریم شهرهاست و چون اداره شهرها توسط شورای اسلامی شهرها و شهرداری‌ها صورت می‌گیرد، این تعامل ضروری است.

وی ادامه داد: قرار بر این است که شهرداران و شورای شهر مشکلات موجود را منعکس کنند و در صورت ضرورت، جلساتی نیز برگزار شود و ما با پشتیبانی لازم شرایطی را فراهم کنیم که بتوانند خدمت‌رسانی کنند.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اظهار کرد: مصمم هستم از فرصت و امکانی که در سازمان کاری من هست، به بهترین نحو استفاده و شرایطی را فراهم کنیم که شهروندان معیشت خوبی را داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین