کد خبر: ۲۶۹۹۹۹
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶

«داستان اسباب‌بازی 4» سال 2017 می‌آید

قسمت چهارم فیلم انیمیشنی «داستان اسباب‌بازی» ژوئن 2017 به روی پرده نقره‌ای می‌رود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گفته‌ی یکی از مدیران کمپانی «والت دیزنی»،تاریخ اکران قسمت چهارم انیمیشن پرطرفدار «داستان اسباب‌بازی» ماه ژوئن 2017 تعیین شده است.

«جان لستر» باز هم کارگردانی این انیمیشن را برعهده گرفته اما هنوز مشخص نیست «تام هنکس» و «تیم آلن» برای صداپیشگی نقش‌های اصلی «وودی» و «باز» بازمی‌گردند یا نه.

به گزارش دیجیتال اسپای،«داستان اسباب‌بازی 3» در تابستان 2010 روانه سینماها شد و حدود یک میلیارد و 100 میلیون دلار در گیشه فروش داشت.

‌اولین قسمت از انیمیشن «داستان اسباب‌بازی» در روز ۲۲ نوامبر ۱۹۹۵ به کارگردانی و با فیلمنامه‌ای از «جان لستر» اکران شد و توانست به فروشی بالغ بر 360 میلیون دلار دست یابد.

داستان فیلم درباره «اندی» پسربچه‌ای شش ساله است که اسباب‌بازی‌هایش را خیلی دوست دارد،اما دانستن این موضوع که اسباب‌بازی‌ها زنده می‌شوند کمی عجیب به‌نظر می‌رسد.«وودی»، گاوچرانی قدیمی و اسباب‌بازی مورد علاقه «اندی»،رهبر تمامی اسباب‌بازی‌ها در اتاق «اندی» است. دوستان «وودی» یک دایناسور، خوک، سگ و سیب‌زمینی هستند.

این انیمیشن محبوب جوایز بهترین انیمیشن،بهترین کارگردانی،بهترین موسیقی،بهترین تهیه‌کنندگی و بهترین نویسندگی را از جوایز «آنی» کسب کرد و در بخش بهترین ترانه اصلی و بهترین فیلمنامه نامزد جوایز اسکار شد. «جان لستر» برای کارگردانی این فیلم موفق به کسب جایزه دستاورد ویژه اسکار شد.

قسمت دوم این انیمیشن در سال 1999 با کارگردانی خود «لستر» به سینماها آمد و دنباله بسیار موفقی را برای قسمت اول رقم زد و در نهایت به فروشی بیش از 485 میلیون دلاری دست یافت.

قسمت سوم «داستان اسباب‌بازی» از 18 ژوئن 2010 در سینماها اکران خود را آغاز کرد و در نهایت به فروش خیره‌کننده 1.63 میلیارد دلار در سینماهای جهان دست یافت تا علاوه‌بر کسب عنوان پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینما،رتبه یازدهم را نیز در میان پرفروشترین فیلم‌های تاریخ سینما به نام خود ثبت کند.

این فیلم در سال ۲۰۱۱ در هشتادوسومین دوره مراسم اسکار برنده جایزه اسکار بهترین پویانمایی سینمایی و بهترین ترانه اصلی شد و در سه بخش بهترین فیلم، تدوین و بهترین فیلمنامه اقتباسی نیز نامزد کسب اسکار بود.

به گزارش ایسنا، در «داستان اسباب‌بازی 3» به کارگردانی «لب آنکریچ» که عنوان بهترین فیلم سال سینمای جهان را در سال 2010 از نگاه هفته‌نامه «تایم» و عنوان برترین انیمیشن تاریخ سینما را به انتخاب نشریه سینمایی «اسکرین» یدک می‌کشد،بازیگرانی چون «تام هنکس»،«تیم آلن»،«مایکل کیتون»‌،«جان کوزاک» و «جودی بنسون» به‌عنوان صداپیشه هنرنمایی کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین