کد خبر: ۲۷۰۰۴۱
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۴

کامرانی در لیگ چین طعم پیروزی را چشید/ سومین برد یاران حدادی

در ادامه لیگ بسکتبال چین تیم شینگ‌دائو با حضور حامد حدادی به سومین برد پیاپی رسید و یاران کامرانی در تیم جیانسو نیز به نخستین برد فصل خود رسیدند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال چین سه تیمی که ملی‌پوشان ایران را در اختیار دارند، به مصاف حریفان خود رفتند که یاران حامد حدادی و مهدی کامرانی برنده شدند اما تیم چوگ‌پینگ در حالی که ارسلان کاظمی را در اختیار نداشت، شکستی سنگین را تجربه کرد.

شینگ دائو با حضور حامد حدادی به مصاف دانگوان رفت و با نتیجه 117 بر 109 به پیروزی رسید. حامد حدادی، ارزشمندترین بسکتبالیست آسیا در این دیدار 40 دقیقه و 10 ثانیه در میدان بود و کارش را با 19 امتیاز، 13 ریباند، 5 پاس منجر به گل و یک توپ ربایی به پایان رساند و با این دبل دبل نقش زیادی در برد تیمش داشت. او بهترین ریباندر این مسابقه بود.

نکته جالب توجه در این مسابقه عملکرد بابی براون گارد راس تیم حریف بود که در این مسابقه 57 امتیاز و یازده ریباند به نام خود ثبت کرد و بهترین بازیکن میدان بود.

تیم جیانسو که مهدی کامرانی را در اختیار دارد به مصاف فوشانی رفت که فادی الخطیب ستاره بسکتبال لبنان را در اختیار دارد و با درخشش گارد راس ایرانی خود توانست 121 بر 112 برنده شود و نخستین بردش در این فصل را جشن بگیرد. کامرانی در این مسابقه 36 دقیقه و 49 ثانیه در میدان بود و با 13 امتیاز، 3 ریابند، 6 پاس منجر به گل و یک توپ‌ربایی کارش را تمام کرد و بیشترین پاس منجر به گل را در ترکیب تیمش داد. فادی الخطیب در این دیدار 29 دقیقه و 37 ثانیه در میدان بود و 18 امتیاز، 2 ریباند، 8 پاس منجربه گل و 2 تو‌پ‌ربایی به نام خود ثبت کرد.

در دیگر مسابقه تیم شونگ‌پینگ که ارسلان کاظمی را دارد بدون این بازیکن ایرانی به مصاف لیونینگ رفت و با نتیجه 141 بر 85 درهم شکسته شد. ارسلان کاظمی برای انجام کارهای روادید خود به آمریکا بازگشته بود و در این مسابقه تیمش را همراهی نکرد.

این سه تیم پس از یک روز استراحت یکشنبه به میدان می‌روند که برنامه بازی‌ها به شرح زیر است:

شینگ دائو – گوانگ دانگ

جیانسو – سیشوان

چونگ پینگ – تیان‌جیان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین