کد خبر: ۲۷۰۲۲۴
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۲

۴۶۰ میلیون تومان؛ جریمه زیرمیزی ۲ پزشک

وی افزود: این پزشک متخلف مبالغی بین ۱۵ تا ۳۰ میلیون تومان علاوه بر تعرفه پزشکی خود از بیماران دریافت کرده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات پزشکی تعزیرات استان تهران گفت: دو پزشک ارتوپد متخلف به علت دریافت پول بالاتر از حد تعرفه های رسمی کشور (پول زیرمیزی) از بیماران خود، ۴۶۰ میلیون تومان جریمه شدند.

خدایی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر افزود: پرونده پزشک اول که یکی از پزشکان ارتوپد شناخته شده کشور و در یک بیمارستان خصوصی فعال است به علت شکایت ۱۱ بیمار در تعزیرات استان تهران رسیدگی شد و بعد از اثبات تخلف، وی به برگرداندن ۱۲۵ میلیون تومان به بیماران و ۳۵۰ میلیون تومان در حق دولت محکوم شد و حکم قطعی است.

وی افزود: این پزشک متخلف مبالغی بین ۱۵ تا ۳۰ میلیون تومان علاوه بر تعرفه پزشکی خود از بیماران دریافت کرده است.

رئیس شعبه ۵۱ تعزیرات استان تهران گفت: در پرونده دوم هم یک ارتوپد شناخته شده کشور در یک بیمارستان خصوصی دیگر مبلغ ۵۵ میلیون تومان زیر میزی دریافت کرده است که در دادگاه بدوی این پزشک به پرداخت ۱۱۰ میلیون تومان در حق دولت و بازگرداندن ۵۵ میلیون تومان بیمار محکوم شده و در حال حاضر پرونده در دادگاه تجدید نظر در حال رسیدگی است.

وی افزود: قانون، پرداخت زیرمیزی به پزشکان را جرم نمی داند اما دریافت زیرمیزی را جرم می داند و بیماران می توانند با مراجعه تعزیرات حکومتی و یا معاونت های درمان دانشگاه های علوم پزشکی این موارد را پیگیری کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین