کد خبر: ۲۷۰۳۲۴
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵

کفاشیان: کی روش پولادی را می خواهد

رییس فدراسیون فوتبال گفت: سرمربی تیم ملی برای مهرداد پولادی جانشینی پیدا نکرده و به دنبال حل مشکل این بازیکن هستیم تا از او استفاده کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، علی کفاشیان عصر امروز (یکشنبه) در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال گفت: کی روش به پولادی نیاز دارد. اما این بازیکن مشمول تخلف سربازی است و ما به دنبال حل مسئله هستیم چون او از نفرات ارزشمند تیم ملی بود. وی اضافه کرد: به کی روش گفته ایم بازیکنی را به عنوان جایگزین او انتخاب کند اما سرمربی تیم ملی می گوید جایگزینی برای پولادی ندارم.در حال حاضر قانون اجازه نمی دهد که حتی این بازیکن به تیم ملی دعوت شود که بخواهد برای تیم ملی بازی کند.

وی درباره اینکه پول صداوسیمابه فوتبال کمک دولت محسوب شده وتحت عنوان حق پخش تلویزیونی نیست، اظهار کرد: در جریان این مطلب نیستم. این که این پول به عنوان کمک دولت محسوب می شود یادر نتیجه پیگیری ها برای بحث حق پخش بوده را خودشان توضیح می دهند. مهدی تاج در جریان این مسئله هست.

کفاشیان که معتقد بود واریز پول صداوسیما به حساب وزارت ورزش و جوانان غیرقانونی است امروز در این باره گفت: این پول متعلق به باشگاه هاست که از طریق سازمان لیگ به حساب شان واریز می شود. این پول به حساب فدراسیون فوتبال واریز نخواهد شد. حالا از طریق هر جایی که واریز شود مسئله ای نیست. اگر مذاکراتی در این باره میان ضرغامی و گودرزی وزیر ورزش و جوانان بوده، بنده از آن اطلاعی ندارم اما هر تصمیمی گرفته باشند برای ما محترم است.

وی درباره وضعیت سرمربی تیم امید گفت: باید مذاکرات لازم در این باره انجام شود. کمیته فنی و توسعه در حال بررسی های لازم است. آن ها بعد از انجام مذاکرات و بررسی ها نتایج را به فدراسیون اعلام کرده تا در جلسه هیات رییسه تصمیم نهایی را بگیریم.

رییس فدراسیون فوتبال به فعالیت یک مجموعه کامل برای ورزشکاران اشاره کرد وگفت: این مجموعه شامل کلینیک، رختکن، زمین چمن، زمین فوتبال ساحلی و بخش های دیگری است که به عنوان یک مرکزتخصصی برای بازپروری ورزشکاران به فعالیت می پردازد و به دنبال گرفتن مجوز برای این مجموعه ازفیفا نیز هستیم.

او همچنین درمورد برگزاری اردوی تیم ملی درتهران وبرگزاری دیدارهای دوستانه نیز گفت: هنوز به جز کره جنوبی نتوانستیم تیم دیگری را راضی کنیم و در حال مذاکره با دیگر تیم ها هستیم.

کفاشیان درمورد دیدار باتیم ملی آفریقای جنوبی نیزگفت: این دیدار هنوز قطعی نشده است. 

رئیس فدراسیون فوتبال درمورد بازی های دوستانه ایران در اردوی فعلی و اردوی آفریقای جنوبی گفت: بازیکنان چند روز تمرین می کنند و سپس در یک دیدار دوستانه به مصاف کره جنوبی می روند. دیدارهای دوستانه اردوی آفریقا هم هنوز قطعی نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین