کد خبر: ۲۷۰۳۶۶
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۴

شرط جدید داعش برای عضویت

گروهک تکفیری داعش، اخذ توصیه‌نامه از شیوخ کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، اردن، مصر و انگلستان را شرط ورود به این گروهک معرفی کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش فارس، گروهک تروریستی داعش برای اعضای جدید خود شر گذاشته است که برای عضویت در این گروهک تکفیری باید از شیوخ عرب خلیج فارس «توصیه نامه» بگیرند.

روزنامه فرامنطقه‌ای «الشرق الأوسط» که تحت حمایت عربستان سعودی است به نقل از یک رهبر سلفی و بنیادگرا در لندن گزارش داد که گروهک تروریستی داعش برای اعضای جدید خود أخذ توصیه نامه از یک شیوخ معروف یا رهبر یک جریان مرتجع و بنیادگرا در مصر، اردن، کشورهای حاشیه خلیج فارس یا انگلستان را شرط پیوستن به این گروهک تکفیری معرفی کرده است.

به گزارش این روزنامه، گروهک تروریستی داعش مدعی شده است که عناصر خود برای سالم رسیدن به خاک سوریه بهتر است چندین توصیه نامه با خود داشته باشند تا از بازرسی‌های امنیتی در امان باشند.

این رهبر بنیادگرا در این زمینه گفت: انگلیسی‌هایی که به [گروهک تروریستی]داعش پیوستند، کسانی هستند که به مسافران جدید این گروه‌ها «توصیه نامه» می‌دهند؛ چرا که شیخ نشین‌های بومی که وابسته به این گروه‌ها باشند [در این مناطق] حضور ندارند. به گزارش الشرق الاوسط گروه « شریعت برای بلژیک» نیز ده‌ها توصیه‌نامه برای کسانی ارائه کرده است که از کشورهای اروپایی به گروهک تکفیری داعش پیوسته‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین