کد خبر: ۲۷۰۵۳۷
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹

محدودیت تردد موتورو وسایل نقلیه سنگین در محورچالوس کرج

محدودیت های ترافیکی پایان هفته برای موتورسیکلت، کامیون و کامیونت در محور های هراز، چالوس - کرج و فیروز کوه از سوی پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایرنا از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی، تردد موتورسیکلت از ساعت 12 روز چهارشنبه - 21 آبان ماه - تا ساعت 24 روز جمعه -23 آبان ماه - از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

براساس این گزارش در محور کرج - چالوس نیز تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه - 23 آبان ماه - از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از 15 کیلومتر بالای مرزن آباد(دزدبن) به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

در محور هراز نیز تردد تمام تریلرها همچنان ممنوع است.

تردد کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت شش تا 24 روز چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه، 21 ، 22 و 23 آبان ماه از محور هراز ممنوع است.

براساس این گزارش در محور فیروزکوه تردد تمام تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت شش تا 24 روز جمعه 23 آبان ماه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

پلیس راه استان البرز موظف است بگونه ای برنامه ریزی کند که حداکثر به مدت یک ساعت ونیم پس از انسداد میدان امیرکبیر( شروع ساعت محدودیت)، نسبت به تحویل وسایل نقلیه به اسکورت پلیس راه استان مازندران در دهانه شمالی تونل کندوان اقدام کند.

پلیس راه استان های البرز و مازندران هنگام اجرای محدودیت، وسایل نقلیه را با دو تیم که یکی در جلو و دیگری در انتها قرار دارد، اسکورت کنند.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120 و 88255555(10 خط) بطور شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.

در سایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین