کد خبر: ۲۷۰۶۲۹
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۳

نقدی: امربه معروف سلاح و کارت نمی خواهد

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: نیاز اساسی دو فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر زبان نرم و برخورد انسانی برگرفته از آموزه های دینی است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: نیاز اساسی دو فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر زبان نرم و برخورد انسانی برگرفته از آموزه های دینی است.

به گزارش ایرنا سردار سرتیپ پاسدار 'محمدرضا نقدی' روزسه شنبه در دیدار با بسیجیان شهرستان فیروزآباد استان فارس افزود: امر به معروف و نهی از منکر نیاز به سلاح، لباس مخصوص و کارت ندارد بلکه اجرای این دو فریضه الهی برخورد بر اساس آموزه های دینی است.

وی گفت: امروز رسالت بزرگ بسیج علاوه بر مبارزه با فرهنگ غربی، توجه به امر به معروف و نهی از منکر است.

نقدی بابیان اینکه تکلیف اصلی بسیجیان مبارزه با جنگ نرم است افزود: حضور آگاهانه بسیجیان و اقشار مختلف مردم با بهره گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب از طریق حلقه های صالحین بسیج، همواره توطئه های شوم دشمنان را خنثی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز جهان بر سر دوراهی است که وجود مکاتب مختلف، نا امنی، هرج و مرج و دوری از انسانیت را برای بشر به همراه دارد و اسلام ناب محمدی، بهترین الگو برای برون رفت از این ناهنجاری ها است.

رییس سازمان بسیج مستضعفان کشور افزود: امروز دشمن در صحنه جنگ نظامی مایوس شده و با تغییر شیوه در حوزه جنگ فرهنگی و نرم برای از بین بردن ایمان مردم و ترویج فرهنگ غربی از طریق رسانه ها به ویژه ماهواره تلاش می کند.

وی گفت: آمریکا و دیگر دشمنان نظام اسلامی با راه اندازی 166 شبکه ماهواره ای و 80 فرستنده رادیویی و هزینه های میلیارد دلاری، ترویج فرهنگ غربی و توزیع انواع مواد مخدر صنعتی در میان جوانان و نوجوانان ما را با هدف تضعیف کردن فرهنگ اسلامی دنبال می کند.

سردار نقدی با اشاره به تاریخ پر افتخار مبارزات مردم شهرستان فیروزآباد در هشت سال جنگ تحمیلی افزود: تقدیم 513 شهید به نظام اسلامی سند افتخار مردم ولایت مدار شهرستان فیروز آباد است ضمن اینکه آمار بالای بسیجیان این شهرستان بیانگر ایمان و ولایت مداری مردم این منطقه است.

فیروز آباد در 92 کیلومتری جنوب غربی شیراز واقع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین