کد خبر: ۲۷۰۶۸۱
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۱
نماینده مردم تویسرکان در مجلس:

مصوبات سفرهای هیات دولت قبل به همدان هنوز محقق نشده است

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبات سفرهای هیات دولت به همدان در دولت قبل هنوز محقق نشده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمدمهدی مفتح در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان که با حضور رئیس کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، افزود: مصوبات سفرهای هیات دولت به همدان در دولت قبل هنوز محقق نشده است و اجرایی شدن این مصوبات نیاز به پیگیری و تحرک بیشتر مدیران دارد.

وی عنوان کرد: تخصیص اعتبارات عمرانی در دولت و مجلس در مرحله تنظیم بودجه و تقسیم آن باید با دقت بیشتری صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه تویسرکان با عقب ماندگی‌های متعددی مواجه است، خاطرنشان کرد: شهرستان تویسرکان در بخش های مختلف با عقب ماندگی های متعددی رو به رو بوده و در شاخص های برخورداری ضعیف است که یکی از عمده ترین مشکلات، فرسودگی جاده های منتهی به تویسرکان است.

مفتح، تأمین آب شرب روستایی را نکی از مشکلات شهرستان تویسرکان عنوان کرد و گفت: برای رفع هرچه سریعتر این مشکل در کشور باید اعتبار قابل توجهی اختصاص داده شود تا در مدت زمان کمتری، این طرح به پایان برسد.

وی افزود: جاده های تویسرکان در حال حاضر دو طرفه است و ساخت آن به 50 سال پیش بر می گردد که نیاز به بهسازی دارد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: فاصله هوایی تویسرکان با همدان 25 کیلومتر است اما وجود کوه ها در مسیر این شهرستان با مرکز استان فاصله را به 80 کیلومتر افزایش داده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: هموارسازی این جاده یکی از درخواستهای ما است که امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد و هرچه سریعتر انجام شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین