کد خبر: ۲۷۰۷۰۷
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲

دایی: پای خانواده ام در میان است کوتاه نمی آیم

دعوا بین استاد و شاگرد در نهایت به زندان رفتن محمد مایلی کهن منجر شد و حالا تقصیر این ماجرا به گردن علی دایی افتاده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اسماعیل حیدرپور: علی دایی که بابت مصاحبه های بعضا توهین آمیز مایلی کهن دست به شکایت برد و برای احقاق حقش به سمت محکوم کردن قانونی مایلی کهن رفت پس از اینکه حکم زندانی کردن استاد خود را از دادگاه گرفت و این موضوع را به حالت اجرا در آورد، در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین البرز گفت: «بارها به خودم توهین شد ولی کوتاه آمدم و اقدامی نکردم اما این بار چون به خانواده ام توهین شده، کوتاه نمی آیم.»

او همچنین اضافه کرد: «خداوکیلی اگر به شما و خانواده تان توهین شود، کوتاه می آیید؟ اصلا این آقا با شخص من مشکل دارد اما به چه حقی پای خانواده ام را وسط می کشد؟ من در این موضوع مقصر نبودم و همه چیز را هم به قانون سپردم. همه دیدند که اظهارنظرهای این آقا باعث شد به زندان برود وگرنه من ایشان را زندانی نکردم.»
دایی در نهایت گفت: «با این حال برایم جالب است که این کمپین هایی که برای آزاد کردن مایلی کهن ساخته می شود و از او حمایت می کنند، چرا در گذشته و زمانی که به خانواده من توهین می شد، به راه نمی افتاد؟ این دوستان کجا بودند و چرا آن زمان سکوت کرده بودند؟ الان طوری حرف می زنند که انگار من مقصرم. ببخشید، اما هرچه منتظر ماندم کسی عذرخواهی نکرد. اگر عذرخواهی کرده بودند از همه چیز می گذشتم اما دیگر الان کاری از دستم ساخته نیست.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین