کد خبر: ۲۷۰۸۸۸
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲

بسته شدن راه ارتباطی داعش در کوبانی

کُردهای شهر عین العرب (کوبانی) سوریه با حمله به مواضع داعش، راه اصلی که عناصر این گروه تروریستی از آن برای تامین سلاح‌ها و تجهیزات استفاده می‌کردند را بستند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش "العالم"، در حالی که نیروهای کرد پیشروی زیادی را در کوبانی در مقابله با داعش داشته‌اند، درگیری‌ها میان آن‌ها و اعضای داعش در بیشتر محورهای این شهر ادامه دارد. کردهای شهر عین العرب سوریه با حمله به مواضع داعش، راه اصلی را که عناصر این گروه تروریستی از آن برای تامین سلاح ها و تجهیزات استفاده می کردند، بستند.

منابع رسانه ای تأکید کردند که نیروهای یگان های حمایت از کردهای سوریه با اجرای عملیاتی در جاده " حلنج - عین العرب " در جنوب شرقی این شهر، مواضع گروه داعش را در پشت تپه راهبردی " مشتى النور" هدف قرار دادند. به گفته این منابع، عملیاتی که ساعت سه بامداد روز چهارشنبه اتفاق افتاد و طی آن سه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت منهدم شد، به بسته شدن جاده اصلی منجر شد که عناصر داعش از آن برای دریافت تجهیزات و کمک ها از استان الرقه استفاده می کنند.

گروه تروریستی داعش که مناطق گسترده ای در سوریه و عراق را تحت کنترل خود در آورده، از طریق استان الرقه و نیز از برخی ازمواضع خود در استان حلب تامین می شود.

کردها در عین حال نسبت به سرنوشت شهرک "عفرین" در ۲۰۰ کیلومتری غرب کوبانی و حملات جبهه النصره به این شهرک هشدار داده و خواهان نجات این شهرک شده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین