کد خبر: ۲۷۰۹۰۷
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۷

آتش‌سوزی گسترده در پاساژ قیام تبریز / ۲۳ مغازه سوخت

در آتش‌سوزی پاساژ قیام تبریز پنج مغازه به طور کامل دچار حریق شد و به 18 مغازه مجاور خساراتی وارد آمد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش فارس به نقل از سازمان آتش نشانی تبریز، حوالی ساعت 1:16 بامداد روز پنجشنبه 22 آبان ماه مرکز پیام سازمان آتش نشانی حادثه حریق در پاساژ قیام واقع در میدان شهدا روبه‌روی بانک ملی را اعلام کرد. 
 
در سریع‌ترین زمان ممکن گروه حریق ایستگاه یک در محل حاضر و به جهت ابعاد وسیع آتش‌سوزی تقاضای نیروی کمکی کرد که با هماهنگی افسر نگهبان وقت گروه‌های حریق ایستگاه‌های 11 بازار٬ 10 باغ فجر٬ 6 شتربان و ایستگاه 3 ستارخان نیز به محل اعزام شدند. 
 
به دلیل اینکه اقلام موجود در صنوف پاساژ مذکور را مواد سریع‌الاشتعال از قبیل پرده‌های توری و مواد اولیه مورد استفاده در صنعت کیف و کفش از جمله چسب٬ پست‌ها و چرم تشکیل میداد ابعاد آتش‌سوزی می‌توانست گسترده‌تر و غیرقابل مهار شود. 
 
در این میان بیش از 40 آتش‌نشان با حضور به موقع و تلاش مضاعف در نیمه شب گذشته حریق را در سریع‌ترین زمان ممکن تحت کنترل خود درآورده و مانع از بروز حادثه عظیم آتش‌سوزی و سرایت حریق به سایر مغازه‌های اطراف شدند. 
 
در نهایت پس از قریب سه ساعت و نیم تلاش، آتش‌سوزی پاساژ قیام توسط آتش‌نشانان تلاشگر به طور کامل اطفا شد. 
 
در این آتش‌سوزی بزرگ پنج مغازه به طور کامل دچار حریق شد و به 18 مغازه مجاور خساراتی وارد آمد که علت آتش‌سوزی توسط کارشناسان علت‌یابی سازمان در دست بررسی است. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین