کد خبر: ۲۷۰۹۸۶
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹

همکاری سپاه، وزارت اطلاعات و ناجا در پرونده اسیدپاشی

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور اعلام کرد: نیروهای سپاه، وزارت اطلاعات و انتظامی روی پروند اسید پاشی در اصفهان همکاری می کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:‌ به گزارش پایگاه خبری پلیس، 'حسین ذوالفقاری' با تشریح فعالیتهای گسترده مأموران آگاهی ناجا و نهاد های مختلف برای یافتن متهم این پرونده افزود: پلیس براساس تمام فرضیه های مطرح شده مجبور به گستردن چتر بررسیها شده و عملیات کم سابقه ای را برای کشف جرم در این پرونده صورت داده است.

وی با بیان اینکه هر هفته جلسه ای برای رصد اقدامات انجام شده در معاونت امنیتی و انتظامی وزارت کشور برگزار می شود، تصریح کرد: اکنون چتر گسترده بررسی افراد در اصفهان در حال جمع شدن است تا بتوانیم مظنونین اصلی قضیه را از میان تمام فرضیه های پیش بینی شده، جمع کرده و به نتیجه برسیم و در صورت دستیابی به نتیجه قطعی به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با تأکید بر اینکه کشف جرم موضوعی تخصصی و فنی است، گفت: برخی مواقع در روند کشف جرم، ما با یک تلفن و یا خبری کوچک توانسته ایم به نتیجه برسیم و گاهی نیز فعالیت های گسترده ای انجام می شود که زمان بر است.

وی اضافه کرد: فضای اولیه ای که در خصوص اسیدپاشی در اصفهان شکل گرفت و بخصوص بحث های رسانه ای پیرامون آن، موجب شد تا کار کشف جرم با مشکل مواجه شود، بنابر این تأکید داریم تا رسیدن به نتیجه قطعی از گمانه زنی ها و بیان احتمالات در رسانه ها خودداری شود.

ذوالفقاری گفت: مسئولیت پیگیری این پرونده برعهده کارآگاهان و مسئولان پلیس آگاهی ناجا است و نیروهای زبده و فنی در مرکز و استان اصفهان در حال فعالیت هستند تا به نتیجه قطعی برسیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین