کد خبر: ۲۷۰۹۹۹
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷

پیام تسلیت مرادخانی و ارجمند برای درگذشت پاشایی

معاون امور هنری وزیر ارشاد، درگذشت مرتضی پاشایی هنرمند جوان موسیقی پاپ را تسلیت گفت.
آفتاب‌‌نیوز :
تسلیت آفتاب: در پیام علی مرادخانی آمده است: «درگذشت هنرمند جوان، مرتضی پاشایی، قلب هر انسانی را به درد می‌آورد. هنرمندی که در عمر کوتاه خود به قلب مردم راه پیدا کرد و بی شک این اقبال عمومی گواهی بر اخلاق شایسته و هنر ارزشمند مرحوم پاشایی است.»

معاون امور هنری در ادامه پیام خود آورده است: «روزی که برای ملاقات به بالین این هنرمند عزیز رفتم، حضور مردم و هنرمندان عرصه‌های مختلف هنری ثابت کرد که هنرمندان همچون یک خانواده، در روزهای سخت همدیگر را تنها نمی‌گذارند. درگذشت این هنرمند را به جامعه موسیقی و هنرمندانی که همیشه کنار مرتضی و خانواده‌اش بودند، تسلیت می‌گویم و برای خانواده محترمش آرزوی صبر و شکیبایی دارم.»

تسلیت مدیر مرکز موسیقی ارشاد

همچنین پیروز ارجمند مدیر مرکز موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت مرتضی پاشایی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این پیام آمده است: «پاییز، برگی دیگر از درخت پربار موسیقی ایران‌زمین را به یغما برد. درگذشت مرتضی پاشایی هنرمند جوان، نیک اخلاق و توانمند عرصه موسیقی مردمی ایران، غمی عظیم را بر پیکره‌ی موسیقی ایران نشاند. او که از زمره آهنگسازان و خوانندگان توانا، محبوب و مشهور بود؛ تا واپسین روزهای عمرش برای مردم سرزمینش آهنگ ساخت و ترانه خواند و هرگز نگذاشت؛ مخاطبانش از درد و رنج بیماری‌اش در صحنه‌ی اجرا آگاه شوند. ضایعه فقدان این هنرمند مردمی را به مردم شریف ایران، به ویژه جامعه موسیقی و خانواده عزیزش تسلیت می‌گویم و برای روح بلندش مغفرت و رحمت الهی طلب می‌کنم.»

مرتضی پاشایی آهنگساز و خواننده جوان موسیقی مردمی صبح روز جمعه 23 آبان در بیمارستان بهمن تهران درگذشت. وی متولد 20 مردادماه 1363 دانش آموخته رشته گرافیک و از خوانندگان عرصه موسیقی پاپ بود. ترانهٔ «یکی هست» از کارهای شاخص پاشایی دانسته می‌شود که به عنوان تیتراژ برنامهٔ تلویزیونی «ماه عسل» از تلویزیون ایران پخش شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین