کد خبر: ۲۷۱۰۲۱
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰

خداحافظ بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها

پرونده بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در حالی تا ساعاتی دیگر بسته می شود که همچنان سالن های نمایشگاه مملو از گروه های مختلف بازدید کننده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: بازار بازدید شرکت کنندگان در آخرین روز بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های کشور همچنان داغ بوده و هیچ غرفه ای نیز تا ارسال این گزارش اقدامی برای جمع آوری وسایل خویش نکرده است.

به گزارش ایرنا، خبر درگذشت هنرمند موسیقایی کشور مرتضی پاشایی نیز فضای آخرین روز از این نمایشگاه مطبوعات را تحت تاثیر قرار داده و در اغلب غرفه ها در نوشته ای درگذشت این هنرمند جوان کشورمان را تسلیت گفته اند.

زنده یاد مرتضی پاشایی 30 ساله پس از تحمل ماهها رنج بیماری صبح امروز در بیمارستان بهمن چشم از جهان گشود.

بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در حالی آغوش خود را به روی علاقه مندان و اصحاب رسانه گشود که وقفه ای یک ساله در برگزاری این رویداد بزرگ، عزم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت یازدهم را برای کیفیت بخشی آن بیش از گذشته کرد.

بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از نخستین روزهای آغاز خود با اقبال عمومی مردم و مسئولان کشور در رده های مختلف قرار گرفت به گونه ای که از اولین ساعات آغاز به کار همه روزه نمایشگاه سیل مشتاقان و علاقه مندان اعم از مسئولان کشوری و لشکری و عموم مردم در این رویداد بزرگ رسانه ای کشور مشهود است.

طی روزهای گذشته جمعی از مقامات و مسئولان از قوای سه گانه در نمایشگاه حضور یافته و از بخش های مختلف آن بازدید کردند.

شماری از وزرای دولت یازدهم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولان ورزشی و ورزشکاران، اهالی فرهنگ و هنر و هنرمندان، پیشکسوتان علوم ارتباطات، اساتید دانشگاه، معلمان، دانشجویان، دانش آموزان و مسئولان ومدیران عامل دستگاههای مختلف اجرایی کشور و همچنین برخی بانک ها و بخش های خصوصی و غیره از جمله آنها بودند.

این نمایشگاه در حالی رو به پایان است که غرفه های استانی با خوب ارزیابی کردن در خصوص مشکلات خود از وزارت ارشاد درخواست هایی را مطرح کردند.

مسئولان و غرفه داران بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها که ششمین روز از عمر خود را طی می کند، این رویداد را ویترین رسانه ها، تعامل چهره به چهره با مخاطبین، جام جهانی مطبوعات، رویداد بزرگ و برخی نیز آن را فرصتی مغتنم برای ارتقاء کیفیت اصحاب رسانه عنوان می کنند.

به هرحال آنچه در این مهم به چشم می خورد تعامل چشمگیر و نزدیک رسانه ها با یکدیگر به منظور ارتقای کیفیت کار رسانه ای در راستای اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که آنهم از دیدگاه های مختلف و تنها در یک جمله به رشته تحریر درآمده و جای تقدیر و قدردانی از تمامی دست اندرکاران آنرا بر می تابد.

در آیین پایانی این نمایشگاه علاوه بر مسئولان کشوری و لشگری، محمد سرافراز رییس سازمان صدا و سیما و جمعی از اصحاب رسانه حضور دارند.

امروز همچنین غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی برای تجلیل از نماد درست نویسی در رسانه ها حضور یافت.

در نمایشگاه امسال 38 روزنامه، 20 خبرگزاری، 116 رسانه آموزشی و تخصصی، چهار تشکل مطبوعاتی، 63 رسانه سیاسی ـ اقتصادی، 70 نشریه عمومی و خانواده، 8 نشریه غیر فارسی زبان ، 45 نشریه فرهنگی،10 نشریه کودک و نوجوان، 24 موسسه رسانه ای، 67 نشریه استانی و 13 عنوان نشریه ورزشی حضور داشته اند.

همچنین سه گروه نشریات دانشجویی وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد نیز بالغ بر 200 نشریه را در نمایشگاه عرضه می کنند.

بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها که از حضور پرشوری برخوردار است پرونده خود را با کوله باری از تجربه تا نمایشگاه بعدی تا ساعاتی دیگر به پایان خواهد رساند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین