کد خبر: ۲۷۱۱۰۰
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱

حسرت بزرگ پاشایی از زبان علیخانی

علیخانی گفت: شب تاسوعا تا دیر وقت پیشش بودیم و او هم هنوز هوشیار بود، مرتضی یک حسرت بزرگ داشت آن هم رفتن به کربلا و نجف بود و حتی ویزایش هم آماده بود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش باشگاه خبرنگاران، "احسان علیخانی" تهیه کننده و مجری برنامه ماه عسل در ارتباط تلفنی با برنامه گلخانه در خصوص "مرتضی پاشایی" گفت: در ابتدا به خانواده محترم و صبور پاشایی تسلیت میگم، چراکه در تمام روزهای سخت فرزندشان صبور بودند و تکلیف ما این است که شرایط آرامی را برای خانوادش فراهم کنیم.

وی ادامه داد: من از سال 92 با او دوست شدم و او تیتراژهای برنامه ی سه ستاره و ماه عسل را خواند

علیخانی تصریح کرد: امروز روز سختی بود، من ساعت هفت صبح بیمارستان به ملاقاتش رفتم و تا برگشتم ساعت نه خبر فوتش را فهمیدم و آخرین قاب تصویری که از صورتش به ذهنم مانده لحظه ای است که با توجه به مریضی اش هنوز لبخند میزد.

وی اظهار داشت: شب تاسوعا تا دیر وقت پیشش بودیم و او هم هنوز هوشیار بود، مرتضی یک حسرت بزرگ داشت آن هم  رفتن به کربلا و نجف بود و حتی ویزایش هم آماده بود.

علیخانی اضافه کرد: مرتضی بی اندازه صبور بود و تسلیم محض شرایطش شده بود وقتی ازش پرسیدم تو چه فرقی با ما داری؟ گفت "من هیچ فرقی نکردم فقط از هر ثانیه ی زندگیم از نگاه مادرم گرفته تا همه چیز لذت میبرم".

وی گفت: من در فضای مجازی فیلم ها و عکس های از لحظه های آخر مرتضی دیدم تو رو خدا خانواده ی مرتضی را برای لحظه هایی رهاشون کنیم بگذاریم در آرامش باشند.

علیخانی افزود: خوشا به حال مرتضی که انقدر با عزت و آبرو رفت.

وی در پایان گفت: آدم هایی ماندگار می شوند که دردی دارند و تیراژ پایانی ماه عسل زمزمه های حال و روز خود "مرتضی پاشایی" بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین