کد خبر: ۲۷۱۲۵۰
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۸

فرصت یک‌هفته‌ای خادم به بابک

عضو شورای فنی کشتی فرنگی با تاکید بر این نکته که باید یک مربی کار کشته و فنی هدایت تیم ملی جوانان را برعهده گیرد، از تعیین فرصت یک هفته‌ای خادم به بابک برای معرفی گزینه واجد شرایط خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: حسین ملاقاسمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان، اظهار کرد: در جلسه جمعه شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی صلاحیت مجید جهاندیده که از سوی حسن بابک، مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی برای تصدی این پست معرفی شده بود مورد بررسی قرار گرفت که در پایان صلاحیت وی برای سرمربیگری تیم ملی با اتفاق آرا تایید نشد و وی نتوانست نظر مساعد اعضای شورای فنی را کسب کند.

عضو شورای فنی کشتی فرنگی افزود: به غیر از من مشتاقی، دلیریان و علی آبادی مخالف سپردن این سمت به جهاندیده بودند و دلایلشان نیز برای این امر کاملا منطقی بود.

وی درباره زمان نهایی انتخاب سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: با توجه به وقفه به وجود آمده در انتخاب سرمربی این تیم سعی می‌شود تا با بررسی‌های بیشتر و دقیق‌تر هر چه سریع‌تر فرد مورد نظر که واجد شرایط باشد، انتخاب شود. با توجه به اهمیت این پست و نقش تیم ملی جوانان در پشتوانه سازی برای تیم بزرگسالان باید شخص عهده دار این سمت شود که از لحاظ فنی دارای تجارب بالا و کار کشته باشد. رییس فدراسیون کشتی نیز پس از مخالفت اعضای شورای فنی با فرد معرفی شده بلافاصله به حسن بابک یک هفته‌ فرصت داد تا هر چه زودتر با بررسی‌های دقیق فرد مناسب را به شورای فنی معرفی کند.

ملاقاسمی در ادامه در خصوص ارزیابی خود از برگزاری مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور، خاطر نشان کرد: خو‌شبختا‌نه اکثریت استان‌ها حضور فعالی در این رقابت‌ها داشتند و شاهد رقابت‌های جذابی بودیم. باید بگویم درب کشتی فرنگی به روی جوانان باز شده. کما این که در این مسابقات شاهد حضور ستاره‌های درخشان و جوانی مانند گرایی از استان فارس بودیم. باید بسیار بیشتر از این‌ها به جوانان اهمیت بدهیم تا در سال‌های آینده مشکلی بابت پشتوانه سازی تیم ملی نداشته باشیم.

عضو شورای فنی کشتی فرنگی تصریح کرد: همه کشورها به شدت در حال فعالیت هستند و اگر لحظه‌ای غفلت کنیم مثل برق و باد ما را می‌گیرند. درباره لزوم حمایت‌های ویژه فدراسیون کشتی از استعدادهای جوان در استان‌ها و مربیان استانی صحبت کردم و وی نیز حمایت کامل خود را در این امر اعلام کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین